Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
telewizja

Motocykliści rozpoczęli sezon

Dzisiaj (07.04) motocykliści z Cieszyna i okolic, jak również z czeskiej strony, oficjalnie rozpoczęli nowy sezon. Słoneczna aura wpłynęła na liczną frekwencję. Motocykliści wyruszyli z cieszyńskiego Rynku. Wspólny przejazd zakończyli w Istebnej.
źródło: ox.pl
dodał: MSZ,MJ

Komentarze

13
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
2018-04-07 19:44:58
prometeusz: No właśnie już dzisiaj było ich słychać i widać na drogach.<br />Oby oddali jak najwięcej orgamów, a poszkodowali jak najmniej niewinnych ludzi.
2018-04-07 21:30:20
krokusik: Motocykle OK, tylko ich dosiadający to nie już tak do końca. Prosty przykład: jadąca przez las \&quot;crossówą\&quot; jedzie na granicy orgazmu. A wystarczy, że zmienił by tłumik na \&quot;cichy\&quot; i mógłby cały dzień runo leśne bez konsekwencji niszczyć. Jednak palant na to nie wpadnie. Warczy i wkqqwia. Sami sobie jesteście winni.
2018-04-07 21:31:12
Wyborca 456: Raczej trzeba im życzyć roztropności, wielu pozytywnych wrażeń i szczęścia. A jeśli komuś brakuje rozumu to niech się o niego modli lub odstawi motor. <br /><br />Dla mnie zarazą są jednak crossowcy, którzy jak larwy z gnijącego mięsa wylazły pod wpływem temperatury i zaczynają szaleć, ryczeć, niszczyć, straszyć po naszych lasach i górkach m.in. w Cisownicy, Lesznej (Budzin), Dzięgielowie, Goleszowie. Najbardziej to wstrętne robactwo upaja się niszczeniem leśnych ścieżek i przepędzaniem mieszkańców lasu oraz spacerowiczów. Sam tydzień temu widziałem jak przejeżdżający i ryczący debile postraszyli sarny, które całym stadem przebiegły przez główną drogę; cudem nie wpadły na moje auto.<br />Ale mogą się niedługo zdziwić. Jeśli tego nie czytają to im to przekażcie.
2018-04-07 22:05:51
krokusik: @Wyborca 456 - nie stękaj, tylko telefon w łapę i nagrywaj. Palanty mogą mieć kamery przy kaskach i chwalić się swoimi wygłupami, to kontrujmy ich wyczyny. Nagrywajmy i udostępniajmy. A policja z materiałów coś zawsze wykorzysta. Kręcimy koledzy, kręcimy.
2018-04-07 22:49:45
bronek91: @krokusik<br /><br />Dokładnie, popieram!!! Warto pamiętać aby materiał dowodowy zorganizować tak, aby widoczne były jakieś elementy identyfikujące, patrz np. tablice rejestracyjne. Pomóżmy Policji w słusznej sprawie i dostarczajmy najlepiej niebudzący wątpliwości co do winy sprawcy materiał dowodowy. Zadbajmy o Matkę Ziemię, przyrodę a otwarcie potępiajmy DZICZ jaka bez powodu niszczy nasze narodowe dobro. Kto zakłóca ekonomię zrównoważonego rozwoju, działa świadomie i niekorzystnie nie tylko przeciw przyrodzie ale wobec nas wszystkich i przyszłych pokoleń. Jak jeden z drugim nie ma co robić, niech zalesi powierzchnię, robota to najlepszy lek na głupotę.
2018-04-07 23:55:12
krzysztof.mm: a propos crossowej zarazy<br />policji możesz na tacy przynieść zdjęcia tych zamaskowanych tchórzy w charakterystycznych przecież błazeńskich kostiumikach - a ta nawet palcem nie ruszy w temacie, a jak się dokładniej rozglądniesz okazuje się, że jeden i drugi policjant też lubi pokowboić po lesie, mają kumpli wśród zarazy - więc nie spodziewajcie się za wiele, ja już to testowałem
2018-04-08 09:18:33
michal99911: @prometeusz<br />Tobie życzę tego samego
2018-04-08 11:51:52
emrys: Chciałbym nadmienić, iż nie jestem motocyklistą, ani nie staję w niczyjej obronie, ale czytając te wszystkie brednie po prostu nie mogę się do nich nie odnieść.<br />Po pierwsze pan prometeusz chciałby, aby motocykliści \&quot;oddali jak najwięcej organów, a poszkodowali jak najmniej niewinnych ludzi\&quot;. Wszystko ok, tyle, że według danych statystycznych z 2017 roku, motocykle były przyczyną zaledwie 2,6% wypadków (dokładnie 738 wypadków), podczas gdy kierowcy samochodów osobowych spowodowali ich aż 21 733! (co stanowi 76,6%). Wygląda więc na to, że to kierowcy samochodów stanowią zdecydowaną większość dawców organów. Poza tym, nie sądzę, żeby organy motocyklisty po wypadku śmiertelnym nadawały się jeszcze do przeszczepu. Proszę więc, panie prometeuszu, aby pamiętał pan o tym wsiadając za kierownicę, ponieważ istnieje zdecydowanie większe prawdopodobieństwo, że to pan podaruje komuś swoją wątrobę.<br />Po drugie, użytkownicy o nickach krokusik, Wyborca 456, bronek91 oraz krzysztof.mm mają najwyraźniej zbyt dużo wolnego czasu, ponieważ chcą zaczaić się w lesie i uzbrojeni w urządzenia do nagrywania, zdobyć materiał dowodowy, z pomocą którego udałoby im się wyłapać tych, bez wątpienia, największych kryminalistów i zbrodniarzy niszczących runo leśne. Szkoda, że nie zechcieliby wykorzystać tego czasu m.in. na wyłapanie pijanych kierowców. Nie pamiętam kiedy ostatni raz natrafiłem na wiadomość w mediach o tym, że motocyklista spowodował śmierć ludzi na pasach dla pieszych czy na chodnikach. Za to na popisy pijanych kierowców (którzy są faktycznym, realnym zagrożeniem) natrafiam z odstępami kilku dni.<br />Po trzecie, pan bronek91 mówi: \&quot;Zadbajmy o Matkę Ziemię, przyrodę a otwarcie potępiajmy DZICZ jaka bez powodu niszczy nasze narodowe dobro. Kto zakłóca ekonomię zrównoważonego rozwoju, działa świadomie i niekorzystnie nie tylko przeciw przyrodzie ale wobec nas wszystkich i przyszłych pokoleń\&quot;. Super. Ciekawe, czy pan bronek i inni pamiętają o ekologii każdego dnia, kiedy wsiadają do swoich zaśmierdziałych passatów b5 w dieslu, które posiadają normy takie normy spalania, że nie zostałyby wpuszczone do centrów miast w zachodnich krajach. Albo ciekawe, czy pamiętają o niezatruwaniu środowiska, kiedy wrzucają do pieca śmieci czy muł, który powoduje, że powietrze staje się tak zaczadzone, że można je kroić nożem. Niech pan bronek pokaże mi swój ekologiczny dom z nowoczesnym systemem ogrzewania i swój samochód elektryczny, zanim posądzi kogoś o zatruwanie środowiska. Te motocykle wydzielają przez cały sezon tyle zanieczyszczeń, co wasze diesle w tydzień, a to, że zdarzy im się zniszczyć jakiś niewyrośnięty krzak czy kwiatek w lesie, nie spowoduje, że poumieramy.<br />Po czwarte, panie krzysztofie.mm, te \&quot;błazeńskie kostiumiki\&quot; i kaski służą ochronie ciała. Jeżeli uważa pan, że są one przeznaczone dla błaznów, to współczuję pana dzieciom, które podczas nauki jazdy na rowerze nie otrzymają od swojego taty kasku na głowę, bo kto by się tak błaźnił i robił z siebie tchórza.
2018-04-08 16:40:45
tuluza: Nie ulega wątpliwości, że powinien być zakaz spotkań tak dużej ilości motocykli na Cieszyńskim Rynku, chociażby ze względu na hałas, nie wspomnę już o smrodzie spalin !!! Jest to niewątpliwie uciążliwe dla osób przebywających na rynku czy w jego pobliżu a także dla mieszkańców okolicznych budynków. Nikt nie tęskni za nimi, wiec proponuję by znaleźli sobie inne mniej uciążliwe miejsce swoich spotkań !!!!
2018-04-08 17:16:16
bronek91: emrys<br /><br />Mnie nie obchodzi co Ty robisz, czym się zajmujesz. Możesz sobie darować takie wstawki. Ważne jest tylko i wyłącznie co myślisz. <br /><br />Powowołujesz się na dane statystyczne, jednak ciekawi mnie czy wziąłeś pod uwagę wszystkie dane. Czy skorelowałeś ilość poruszających się w ruchu lądowym samochodów i jednośladów, ich stosunek ilościowy względem siebie, medianę wybierania danego środka transportu, występujące trendy, w końcu znaczna część kierowców samochodów jest równolegle motocyklistami i odwrotnie. Przeciwstawianie kierowców samochodów i motocyklistów jest bez sensu.... W końcu czy poddałeś podane informacje krytycznej analizie. <br />Z tego co zauważyłem, stosujesz ogromne uproszczenia co prowadzi w konsekwencji do manipulacji danymi i ignorancji.... <br /><br />\&quot;że to pan podaruje komuś swoją wątrobę.\&quot;- cytat <br /><br />Dlaczego akurat wymieniłeś wątrobę???? <br /><br />\&quot;mm mają najwyraźniej zbyt dużo wolnego czasu, ponieważ chcą zaczaić się w lesie i uzbrojeni w urządzenia do nagrywania\&quot;- cytat <br /><br />A kto się chce na kogo czaić??? Wyciągasz błędne i bezpodstawne wnioski. Może jeszcze nie zauważyłeś, ale współcześnie ludzie niemal zawsze są \&quot;uzbrojeni\&quot; np. w urządzenia eletroniczne wyposażone w stosowne opcje umożliwiajace rejestrację/ przeprowadzanie dokumentacji poprzez możliwość wykonania nagrań lub wykonywanie fotografii. Osoby/ posiadacze wymienionych przez Ciebie nicków ze względów rekreacyjnych lub zawodowych lub jedno i drugie dość często przebywają na terenach leśnych i niejednokrotnie były świadkami niszczenia runa leśnego przez kierujących jednośladami lub quadami. Widziały np. rozwalone mrowiska, zniszczone siedliska roślin uznanych za chronione, dewastację związaną z budową urządzeń związanych z infrastrukturą z przeznaczeniem pod organizację różnego rodzaju rajdów czy innego typu spotkań tej DZICZY, która nie wie gdzie na swoich pojazdach ma prawo się poruszać. Widocznie na kursie nie powiedzieli.... <br /><br />\&quot;wyłapać tych, bez wątpienia, największych kryminalistów i zbrodniarzy niszczących runo leśne. \&quot;- cytat <br />Od kiedy niszczenie runa leśnego jest przestępstwem a tym bardziej zdrodnią???? Najpierw się dowiedz a potem się wypowiadaj.... <br />\&quot;. Nie pamiętam kiedy ostatni raz natrafiłem na wiadomość w mediach o tym, że motocyklista spowodował śmierć ludzi na pasach dla pieszych czy na chodnikach. \&quot;- cytat <br /><br />Argument z osbistego doświadczenia zawsze jest niewarygodny jeżeli chodzi o odnoszenie do ogółu, szerszej zbiorowości. Jeżeli np. okradnie Cię jeden przedstawiciel np. jakiegoś narodu nie oznacza iż wszyscy przedstawiciele danego narodu są złodziejami, choć w twoim przeświadczeniu tak jest. To, iż Ty coś nie spotkałeś, nie oznacza, iż tak nie ma. Do tego, jak Ci już zasugerowałem, zbiorowości motocyklistów i kierowców samochodów w dużej części zawierają osoby, które mają uprawnienia zarówno na motor i samochód..... Wziąłeś to pod uwagę???? <br /><br />No patrz, a ja nie natrafiłem na popisy żadnego pijanego kierowcy samochodu jak znajdowałem się w ruchu drogowym. Wobec czego, idąc twoją logiką, mam twierdzić iż po polskich drogach nie poruszają się pijani kierowcy samochodów, bo żadnego nie spotkałem??? Zawiadomiłeś odpowiednie służby jak widziałeś popisy tych pijanych kierowców???? <br /><br />\&quot;. Ciekawe, czy pan bronek i inni pamiętają o ekologii każdego dnia, kiedy wsiadają do swoich zaśmierdziałych passatów b5 w dieslu, które posiadają normy takie normy spalania, że nie zostałyby wpuszczone do centrów miast w zachodnich krajach.\&quot;- cytat <br /><br />Po pierwsze, nie pisałem o ekologii tylko sozologii, używaj adekwatnych określeń. Terminu ekologii w stosunku do zagadnień, które poruszyłem, używają laicy i populiści. Po drugie skąd wiesz jakim środkiem lokomocji się poruszam? Muszę Cię zdziwić, korzystam głównie ze zbiorowych środków lokomocji i to jest mój wybór.... Co do norm jakości, patrz na znaki... Rządowe Centrum Legislacji przedstawiło już projekt nowych znaków drogowych, które mają informować kierowców o wjeździe do strefy ekologicznej w mieście. Prawdopodobnie będzie to znak D54 lub D55. Zatem w przeciągu 2- 4 lat myślę iż będą zmiany w prawie o ruchu drogowym, być może w kodeksie wykroczeń również. Dbać o środowisko możesz w różny sposób, np. poprzez ograniczenie do minimum mięsa w diecie.... Poprzez nabywanie produktów w opakowaniach, które można poddać recyklingowi itd. <br /><br />\&quot;Albo ciekawe, czy pamiętają o niezatruwaniu środowiska, kiedy wrzucają do pieca śmieci czy muł, który powoduje, że powietrze staje się tak zaczadzone, że można je kroić nożem. \&quot;- cytat <br />Skąd takie założenie z Twojej strony??? To, iż być może z Twojej strony stosowane praktyki, godne społecznego potępienia, imputujesz innym, nie oznacza iż właśnie tak postępują inni. Jeżeli np. spożywasz owsiakę na śniadanie, nie oznacza, iż tak czynią wszyscy, chociaż tak sobie to tłumaczysz. Pomawianie innych, tym bardziej osób Ci nieznanych, doskonale świadczy o brakach, jakie już dawno powinieneś uzupełnić. <br /><br />\&quot;, zanim posądzi kogoś o zatruwanie środowiska.\&quot;- cytat <br />Gdzie i kogo posądzam o zatruwanie środowiska??? Pokaż!!! Zastanów się, czy Ty czasem bezpodstawnie nie posądzasz innych. <br /><br />\&quot;, a to, że zdarzy im się zniszczyć jakiś niewyrośnięty krzak czy kwiatek w lesie, nie spowoduje, że poumieramy.\&quot;- cytat <br />Zatem mam rozumieć, iż usprawiedliwiasz niszczenie runa leśnego, traktowanie terenów leśnych jako traktów komunikacyjnych, tory dla rekreacji, płoszenie zwierzyny itd. Czy takie zachowania stanowią dla Ciebie normę??? Sorry, zgodnie z polskim prawem to barbarzyństwo i dzicz, zachowania uznanane za karygodnego i godne społecznego potępienia. Ludzie, którzy się tego dopuszczają są barbarzyńcami, nie łamią tylko norm prawnych ale również religijne i etyczne. Dlatego każdy kto zachowuje się w opisany sposób, podlega resocjalizacji. O zachowaniu łańcucha stratyfikacynego słyszałeś??? A o prawie podmiotu władającego???? Twoja potencjalna śmierć również nie spowoduje, iż ludzkość wymże.... <br /><br />
2018-04-08 17:54:27
krzysztof.mm: emrys<br />kto zamaskowany, ze zdjętymi celowo tablicami rejestracyjnymi wjeżdża na motorze do lasów i rezerwatów, bez wątpienia może być zaliczony do barbarzyńskiej dziczy, do tego na pewno popełnia wykroczenia, łamie przepisy kilku ustaw - niezależnie od tego, że ty nie widzisz w tym nic złego<br /><br />na tych zmotoryzowanych tchórzy nie trzeba się zaczajać, oni są w lasach licznie obecni zwłaszcza w każdy pogodny weekend, mogą wprost na ciebie wjechać gdy będziesz spacerować w lesie czy na górskim szlaku - owszem, nawet takie ofiary śmiertelne były i to w naszych górach Beskidu Śląskiego, a to, że ty nie masz o tym pojęcia nie zmienia faktu - informacje na ten temat znajdziesz bez problemu w necie<br /><br />jeśli chodzi o \'błazeńskie kostiumiki\' - chodziło mi głównie o to, iż są tak charakterystyczne, że policja gdyby zechciała, mogłaby bez trudu zidentyfikować ich posiadaczy na podstawie zdjęć - no ale nie jestem przekonany, że chce<br /><br />na koniec życzę ci, jeśli w ogóle do lasu wchodzisz, żebyś natknął się w nim na jadącą z naprzeciwka zamaskowaną bandę na ryczących motorach, i żebyś wyszedł z tego spotkania z życiem - a potem nam opiszesz jak fajnie było na spacerze
2018-04-08 20:18:51
Wyborca 456: do \&quot;emrys\&quot;: <br />Próba obrony obecności motocykli czy też quadów w lesie jest funta kłaków warte: po prostu prawo zabrania wjeżdżania na tereny leśne (a w niektórych szczególnych przypadkach są to rezerwaty, parki ) pojazdami silnikowymi bez zgody właściciela (tutaj: LP). Czy ty byłbyś zadowolony, gdyby ktoś ci wjechał czymkolwiek na twoją własność i ją tratował ?
2018-04-08 20:42:14
krzysztof.mm: czebud<br />popieram, też jestem za zlikwidowaniem tych motocyklowych rajdów po centrum miasta<br /><br />cieszyńskim amatorom dwóch kółek i silnika polecam w zamian organizowanie swoich wiosennych spędów w Częstochowie pod klasztorem paulinów, tamtejsi gospodarze cieszą się z każdej zagubionej owieczki, byle rzuciła parę groszy na tacę i wcześniej zwymiarowała narodowo-katolicko-patriotycznie
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: