Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
telewizja

Mają pedofila [wideo]

We wtorkowy wieczór (07.02) na skoczowskim rynku policja zatrzymała 26-letniego mieszkańca Kowali. Mężczyzna podejrzewany jest o pedofilię.

- To jest pomyłka – krzyczał podczas zatrzymania 26-latek.Wczoraj (7 luty) wieczorem na skoczowskim rynku policja zatrzymała 26-latka. Jak informuje podkom. Rafał Domagała, rzecznik prasowy cieszyńskiej policji – sprawcę zatrzymano dzięki internaucie, który namierzył w sieci tego mężczyznę. Podejrzany składał propozycje obcowania płciowego oraz poddania się innej czynności seksualnej. Internauta zainicjował spotkanie, na które przyszli również policjanci. Dzisiaj z zatrzymanym będą przeprowadzone czynności, będzie przesłuchiwany i usłyszy zarzuty - informuje rzecznik.

Akcja była kolejną interwencją Krzysztofa Dymkowskiego, internauty, który od 12 lat zajmuje się wyszukiwaniem pedofilów w sieci. Tylko w ciągu minionego roku złapał aż 132 seksualnych dewiantów. Jak dodaje Domagała, w akcji oprócz internauty wzięli udział stróże prawa z Katowic, Cieszyna i Skoczowa.

Jak doszło do zatrzymania? Dymkowski umówił się z podejrzanym na czacie. Odpowiedział na ogłoszenie tego mężczyzny, zaczął z nim korespondować. - Przedstawił się jako 14-latka. Podejrzany proponował jej inną czynność seksualną i obcowanie płciowe. Umówili się na spotkanie w Skoczowie na rynku, wówczas doszło do zatrzymania - opisuje podkom. Domagała.

Film Facebook/kryminalnaPolska

W domu zatrzymanego oraz w samochodzie, którym podjechał na rynek zabezpieczono komputer i nośniki danych, będą sprawdzane przez specjalistę, w celu ustalenia czy nie znajdują się tam zdjecia czy filmy z pornografią dziecięcą. Jak dodaje rzecznik, zatrzymanemu za składanie tego typu propozycji może grozić do dwóch lat więzienia.

Aktualizacja godzina 13:15

Jak precyzuje podkom. Rafał Domagała, choć w tym przypadku nie doszło do fizycznego kontaktu z osobą małoletnią, tj. poniżej 15 roku życia, to przestępstwem jest również namawianie osób małoletnich do obcowania płciowego np. przez internet. - Mówi o tym art. 200 KK. Chodzi o prowadzenie korespondencji, przesyłaniu zdjęć pornograficznych, proponowaniu osobie małoletniej obcowania płciowego bądź innej czynności seksualnej. I zmierza do realizacji tego czynu. Takie postępowanie jest zagrożone karą do dwóch lat więzienia. - mówi.Jak dodaje, mężczyzna sam szukał w sieci kontaktów z małoletnimi.

Aktualizacja godzina 14.00

 

Jak informuje podkom. Rafał Domagała - 26-latek przyznał się i skorzystał z przysługującego mu prawa do odmowy składania wyjaśnień.


JB

Pisaliśmy:

Napastował dziewczynki
Mają pedofila!

źródło: ox.pl
dodał: JB

Komentarze

118
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
2017-02-08 10:21:42
kurtis: A czy jak stary chłop 50 latek idzie z 17 latką to też pedofilia?
2017-02-08 10:37:33
Efob: Tak mi sie wydaje,ze na wsiach to sami tacy nienormalni ludzie zyja,widac to jak traktuja zwierzeta.Wszystkie psy sa trzymane na lancuchach,tak jak jazda samochodem,to niedouczeni,albo bez prawa jazdy,najwiecej jest ze wsi.Zdazaja sie tez normalni,ale to jednostki,a Kowale,to dziura bez kultury,tak jak Roztropice,Wieszczeta,to tylko przyklad,wszystko psychole.
2017-02-08 11:08:06
Przepierón: Dyć chłop nic nie przeszkroboł, tego policjanta powinni oskarżyć za robienie ludzi w konia. Normalnie podstawili mu świnie. Jak będzie wyglądał akt oskarżenia? Umówienie się z policyjnym przebierańcem na obmacywanie na Rynku w Skoczowie?<br />Może ten wydział policji nie ma żadnych sukcesów i na gwałt jeden potrzebował a prawdziwi pededofine nadal są nieuchwytni.
2017-02-08 11:27:06
STEVEabc: Tak Dymkowski \&quot;łowca pedofili\&quot; namierza pedzi na terenie całej Polski.<br />https://www.youtube.com/watch?v=_erpw-RDreM<br />
2017-02-08 11:34:09
titis: Nie popieram pedofili,lecz zobaczcie na facebuku Krzysztofa Dymkowskiego z Wrocławia-ŁOWCĘ PEDOFILI, jego zdjęcia i filmiki. To dopiero zjechany człowiek.<br />Męczy psa ubierając go, (zoofil?) a jego wypowiedzi to............dopiszcie sobie sami po obejrzeniu. KRZYSZTOF DYMKOWSKI LEPSZY NIŻ RUTKOWSKI !!!
2017-02-08 11:35:02
gogol0910: Ty efob a ludzi z miasta cechuje niechęć do ortografii i polskich znaków? :D jeden z bardziej kretyńskich komentarzy.
2017-02-08 11:36:09
795: Tobie Przepierón nic się w życiu nie udało i nic się nie podoba . Gdyby ktoś nasrał do kapsy również byś był niezadowolony !
2017-02-08 12:11:48
NoNick: @Przepierón<br />Może ty też lubisz z trzynastkami sobie \&quot;poczatować\&quot; ? A co umówienie się na obmacywanie z dzieckiem nie jest przestępstwem wg. ciebie ? Chyba lepiej zapobiegać niż scigać po krzywdzie dziecka pajacu!
2017-02-08 12:16:56
Przepierón: @795, moja sprawa a tobie nic do tego pajacu.<br />@NoNick, pisz za siebie pedofilu. <br /><br />Jak ja sie umówie z kolegą na rynku w Skoczowie i zaplanujemy napad na bank a go nie zrobimy to jesteśmy przestępcami? Jak tak to już za swoje myśli 50% obywateli tego świata musiałoby siedzieć za kratkami.
2017-02-08 12:23:58
NoNick: @Przepierón<br />kogo ty bronisz? koleszki swojego czy gościa który się umówił z dzieckiem na sex ? A myślenie to co innego niż spotykanie się z dziećmi w wiadomym celu ... Co by było gdyby to była naprawdę jakaś dziewczynka np. z twojej rodziny ?
2017-02-08 12:26:10
NoNick: @Przepierón<br />A uważaj kogo nazywasz pedefilem frajerze !
2017-02-08 12:33:40
Marysia z k.: @Przepierón nie do końca masz rację bo umknął ci jeden szczegół. Otóż zarzuty nie są kolesiowi stawiane za dopuszczenie się pedofilii bo fakt że nic nie zrobił na tym rynku a umawianie się to nie zbrodnia. Jemu zarzuty stawiane są za proponowanie nieletniej osobie zbereźnych rzeczy: \&quot;Podejrzany proponował jej inną czynność seksualną i obcowanie płciowe\&quot;. W prawie proponowanie, nakłanianie itp. jest karalne. Na proponowanie napadu na bank nie ma takiego bata jak na niemoralne propozycje osobie poniżej lat piętnastu. Co do tego że była to prowokacja to powiem ci że nie mam nic przeciw bo doprowadziła do ujęcia zboczeńca a poza tym pedofile też nie przedstawiają się prawdziwymi informacjami więc prowokacja to działania na wspólnej płaszczyźnie takiego trutnia.
2017-02-08 12:49:48
cieszyniok: @Przepierón<br />Wyobraź sobie że jeżeli spotkasz się z kolegą na rynku w Skoczowie na zaplanowany skok na bank to jesteście przestępcami. Przygotowanie jest karalne. Więc uważaj co i z kim planujesz bo się na tym nie znasz. Co do kogo piszesz również przemyśl dobrze.
2017-02-08 13:07:37
Przepierón: @NoNick<br />Pedofilie jak najbardziej potępiam i pedofilów powinno się surowo karać, ale w tym przypadku jakiś koleś zabawił się w strażnika teksasu a policja rzuciła sie na kogoś jak na potwora z Loch Ness.
2017-02-08 13:17:44
NoNick: @Przepierón<br />Tobie ciągle mało argumentów ... Przemyśl sprawę jeszcze parę razy bo nie rozumiesz że to jest jedyna metoda zapobiegania wykorzystywania dzieci - do tego możemy być prawie pewni że na jego PC bedą jakieś ciekawe materiały oby nie było nicka @Przepierón<br />
2017-02-08 13:26:58
maykel: Chciałbym zobaczyć tą \&quot;korespondencję\&quot;. Mogła by wiele wyjaśnić, bo może np. \&quot;ofiara\&quot; (w tym wypadku podstawiony policjant czy tam łowca) mogli celowo prowokować \&quot;randkę\&quot; i \&quot;obcowanie seksualne\&quot; a ów \&quot;pedofil\&quot; po prostu dał się nabrać mimo tego, że w rzeczywistości nie miał takich zamiarów. Zapis korespondencji na pewno wiele by wyjaśnił, powinni więc to ujawnić by rozwiać wiele wątpliwości jak było naprawdę..
2017-02-08 13:30:13
Przepierón: No dobra, tzn. że wszystkie dziewczyny które zaszły w ciąże przed 18 rokiem życia to ojcami tych dzieci są pedofile. Policja słabo działa jak ich nie wykryto wcześniej.
2017-02-08 13:33:51
NoNick: Przepiorón <br />Skończ wstydu sobie oszczedź ...
2017-02-08 13:38:39
Przepierón: @maykel, też chciałbym zobaczyć te korespondencje, może było ogłoszenie 14-latka szuka kontaktów a koleś połknął haczyk a policjanci dostaną ordery, premie i awanse.<br />Pare dni temi 17 latka oddała swoje dziecko w oknie życia, to niech policja szuka ojca pedofila. <br />@NoNick, zabrakło ci argumentów?
2017-02-08 13:43:21
NoNick: szkoda klawiatury na hłopskiego filozofka ... poczytaj przepisy wpierw bo 17/18 latka to nie 14 latka ale dla ciebie to pewnie bez różnicy tak jak dla zatrzymanego...
2017-02-08 13:54:57
iwona0401: Korespondencję widziałam na oficjalnej stronie Krzysztofa dymkowskiego \&quot;łowca pedofili\&quot;
2017-02-08 13:59:09
Przepierón: @NoNick<br />Kiedyś widziałem wyniki ankiety, zapytano dziewczyny kiedy miały pierwszy raz sex, większość straciła generała Błone w wieku 14-16 lat. To co , chcesz powiedzieć że wszyscy \&quot;sparing partnerzy\&quot; tych niewiast to pedofile? Co ci chłapcy mogą że dziołuchy brożka swędzi, dobrowolnie dały, siły nikt nie użył i co to wszyscy dla ciebie są pedofilami? Chłopie, idź sie leczyć na nogi bo na głowe za późno.
2017-02-08 14:04:06
NoNick: a co to ma wspólnego z 26 latkiem oferującym kasę 14 latce za seks?
2017-02-08 14:06:59
NoNick: Przepierón<br /><br />i te hłopskie tekściki twoje pachnące cebulką ...ojoj ale smród
2017-02-08 14:33:27
STEVEabc: @Przepieron. <br />Z jakiej ty zabitej deskami pierdziwoichy pochodzisz synku? Takie bzdety wypisujesz że aż w moczu śmiga. Dorośnij chłopcze a później wypowiadaj się na takie tematy. To jest tak, jak się gnojki zabierają za poważne tematy.
2017-02-08 14:39:28
Przepierón: @NoNick a ciebie czuć czosnkiem :D<br />@STEVEabc, gratuluje inteligencji, napisałeś bardzo mądry post, najgłubszy pedofil napisały coś mądrzejszego.
2017-02-08 14:43:02
Rudowska!: Gdzie jest Daszyńskiego! ? Może to jego złapali , hahahahaha
2017-02-08 14:54:44
NoNick: I co Przepierón gnój się przyznał !
2017-02-08 15:09:22
pachol1001: Przepieron co do Twojego napadu na bank to usiłowanie i przygotowanie w naszym kraju też są karane
2017-02-08 15:13:17
krzysztof.mm: Nie zna gościa z Kowal, nie znam szczegółów sprawy.<br />Ale jeśli ktoś tu jest zboczony, to z pewnością ten Dymkowski.<br />Nie mam co do tego najmniejszych wątpliwości.
2017-02-08 15:17:59
F3rgI: NoNick - Jak już chcesz się naśmiewać z chłopów to chociaż naucz się pisać poprawnie. \&quot;hłopski analfabeto\&quot;<br />
2017-02-08 15:24:25
krzysztof.mm: I co to jest za paragraf - za proponowanie seksu udającemu 14-latkę Dymkowskiemu??...<br />Dokładnie jak w tej historii z bacą, co narzędzie gwałtu nosił przy sobie. <br /><br />Wpadamy w czarną dziurę najobrzydliwszych bolszewickich praktyk.<br />Zaczął Ziobro z Kamińskim - tego drugiego Dupa już niemal zza krat z pierdla wyciągnął.<br />Teraz policja bierze udział w kolejnych szopkach - nie ma złudzeń, mają nas one przyzwyczaić, że bezczelne prowokacje stają się chlebem powszednim naszego życia. Celem władzy jest, abyśmy żyli w strachu.<br /><br />Tak, Kaczyński nie zmarnował tych 8 lat na wygnaniu.<br />Założę się , że studiował pilnie dzieła Lenina i historię bolszewizmu w Rosji. <br />Wniosek jest jeden - tym razem bolszewicką zarazę trzeba będzie szybko i surowo, rozliczyć, do ostatniego pisiewicza.
2017-02-08 15:26:48
adawski25: Przepierón sory ale tym razem fanzolisz dsiwnie na maksa...dymkowski jest kapke dziwnym kolesiem ale no taki jest kazdy ma jakis sposob bycia ale robote robi dobra kazdy musi zrozumiec ze umawiajac sie z dzieckiem na to czy tamto ktore nie ma 15stki to pedofilia kazdy dorosly umawiajac sie z takim dzieckiem jest swiadomy co robi i co za to grozi.tyle w temacie.
2017-02-08 15:58:31
BezNickowiec: Ten wasz bohater narodowy sam wygląda na pedofila i może zwalcza swoją konkurencję. Nie chciałbym wiedzieć co on z tym swoim psem wyrabia.
2017-02-08 16:48:48
krzysztof.mm: adawski<br />jeszcze ci przypomnę
2017-02-08 16:49:34
krzysztof.mm: beznickowiec<br />Bohater?<br />z psem??<br />chyba z kotem, zdechłym zresztą.
2017-02-08 17:04:39
koszor: Przepierón kolejny raz wypowiadasz się z pozycji wszechwiedzącego i nieomylnego. Nie masz racji, nie umiesz przyznać się do błędu, zamiast tego szarpiesz się ze wszystkimi.<br /><br />Gościowi należy na skoczowskim rynku siekierą obciąć jaja i wyleczony.
2017-02-08 17:23:18
Przepierón: @koszor, ja się z nikim nie szarpie, to oni się ze mną szarpią. Ja napisałem jeden post a ta wataha przemądrzańców skoczyła na mnie.<br /><br />@adawski25, nie musisz pisac \&quot;sorry\&quot; jak sie ze mna nie zgadzasz, kazdy ma prawo napisac swoja opinie na ten temat. Niemusimy zawsze byc zgodni. Gdyby moja 14 letnia córka umawiala sie z 50 letnim facetem to bym nie powiadamial policji tylko mojej córce pasem wlal, bo raczej jest normalne ze sie mloda zgrabna pupka staremu facetowi podoba a nie 50 letnie 100 kg celulitisu, chociaz ten starszy pan powinien szukac panienki po 20-ce a nie 14- latki.<br />Jest pewne psie przyslowie które pasuje tutaj jak ulal, prosze tylko niczego z niczym nie kojarzyc.<br />\&quot;Jak suka nie da to pies nie wezmie\&quot;<br />14 letnie pamienki na portalach randkowych nie maja nic do szukanie i nie maja prowokowac, a winni też są ich rodzice.
2017-02-08 17:32:44
NoNick: F3rgI<br />Dzięki za uwagę ale Przepierón taki cep że dla niego tylko samo h bez c bo tyle wart
2017-02-08 18:04:42
Przepierón: @NoNick, widzę że potrafisz prowadzić wspaniałą dyskusję, wracaj lepiej tam skąd przyszedłeś, do rynsztoka.
2017-02-08 18:15:45
Jarex18: \'Przepieron\' dobrze mówi, co takie gówniary ok 14 lat robią na różnych portalach,przepisu na jabłecznik szukają? Niejedna się pomaluje to na 20 wygląda. Te gimnazja to wylegarnia ćpunów i galerianek.A pozatym takie 14 to z daleka śmierdzi prokuratorem.
2017-02-08 18:19:29
Marzanna: Efob i inni wypisujący tu bzdury na temat młodzieży z wsi powiem tak nie znasz nie pisz głupot bo dla mnie taki Efob to bezmózgowiec i kreatura. Trzeba zapytać w szkołach średnich na temat młodzieży z miast i wsi to odpowiedzą natychmiast jak bardzo rozleniwiona i niewychowana jest młodzież z miasta, nie mówiąc o wynikach z nauki. Mało obowiązków w domu a wyniki mierne. Po za tym ile kradzieży napadów w mieście a ile na wsi. Dla mnie nienormalnym i psycholem to jesteś ty a w dodatku bardzo niezrównoważonym człowiekiem. Powinieneś przeprosić wszystkich młodych z wsi. To bardzo pracowita kulturalna inteligentna młodzież, chociaż wyjątki się zdarzają. A statystyki same mówią za siebie.
2017-02-08 18:20:10
NoNick: Haha coś taki wrażliwy ty nasz komentatorze, to była tylko taka uszczypliwosc ...Przecież cep to nic obrazliwego, nie zapominaj że powyżej nazwałeś mnie pedofilem biedaku
2017-02-08 18:24:52
Adamos1980: Chłopak jes winny i tu nie ma dyskusji...prawo jest prawem ale dziewczyna która umawia się za kasę na seks nie powinna być nazywana dzieckiem tylko dziwką....bo mając 14 lat ma swój rozum i też powinna zostać pociągnięta do odpowiedzialność za działanie wbrew prawu
2017-02-08 18:35:11
Przepierón: @NoNick, po pierwsze, ja nie biedak, po drugie ja nie wrażliwy a po trzecie taki post jak twój poprzedni to tylko śmieć w dyskusji i na serwerze. Spróbuj napisać coś mądrzejszego, jak narazie nie napisałeś ani jednego komentarza komentującego ten artykuł, skupiasz się tylko i wyłącznie na komentowaniu komentarzy. Smiem wątpić czy ty w ogóle masz jakieś zdanie i potrafisz coś mądrego napisać a nie tylko jak kundel naszczekać z za wyngła i schować się do budy. :D:D:D
2017-02-08 19:36:16
janusz s: Efob biję do ciebie (specjalnie z małej litery) ażeby ci uzmysłowić twoje prostactwo ,zarozumiałość i chamstwo względem mieszkańców wsi.Nie mieszkam w miejscowościach przez ciebie wymienionych lecz w ten sposób określanie tych Mieszkańców jest dla nich krzywdzące i powinieneś Ich przeprosić.A jak jesteś pewien swoich \&quot;złotych myśli\&quot; to wydrukuj ja sobie na koszulce lub samochodzie a nie ukrywaj się pod pseudonimem na ox.Pedofile występują niezależnie od miejsca zamieszkania i powinno ich się namierzać oraz oddzielać od społeczeństwa
2017-02-08 19:39:53
Charles: @Przepierón masz rację. Ile jest takich gówniar, które zamiast się uczyć ,to myślą o tym z kim by tu się puknąć. A pedofile to chorzy ludzie, no bo przecież kobitek, które mają ochotę na figo-fago nie brakuje.
2017-02-08 20:57:55
dagmara011: ale macie temat lepiej zobaczcie co pis wyprawia,
2017-02-08 21:02:00
jakus09: Mieszkańcy Kowali dajcie namiary na to ludzkie ścierwo aby można mu było w odpowiedni sposób \&quot;wytłumaczyć\&quot; że dzieciom nie proponuje się seksu.
2017-02-08 21:56:55
yaezy: 14 dziewczyna świadomie umawiająca się na portalu randkowym z 26 letnim facetem to nie jest dziecko lecz dziwka, celowo nie użyłem słowa ku....
2017-02-08 22:17:18
IRAs108: Nie żebym go bronił, ale 200a § 2 k.k. jasno mówi kto małoletniemu proponuje.. Jednego tutaj brakuje - małoletniego. Karalne jest wyłącznie udolne przygotowywanie się do popełnienia przestępstwa pedofilskiego, chyba że mają na niego coś więcej. Może chłopak szukał kontaktu z jakąś dziewczyną (było podane że dał ogłoszenie w internecie), i łowca go \&quot;uwiódł\&quot; . Chłopak pomyślał że co tam, inna się nie zgłosiła to biorę co jest. Jestem mieszkańcem Kowali, i wiem kto to jest. Dla dociekliwych obejście sobie 90-lecie OSP Kowale w tutejszym portalu jest galeria a na zdjęciach pamiątkowe imienne gwoździe. Dopasujcie imię i i literę nazwiska... dalej nie mówię.
2017-02-08 22:50:22
Adamos1980: To tak samo powinno się piętnować pijanych kierowców którzy wsiadając do samochodu po pijaku są tak samo niebezpieczni dla ludzi a może i bardziej jak ci pedofile...nie tak dawno publikowany filmik z Cieszyna....gdyby przechodzień był na tych pasach to zostałaby z niego miazga....takiego kierowcę to od razu na glebę skuć i do celi do czasu procesu...pijany kierowca=świadomy morderca
2017-02-08 22:57:01
Przepierón: @IRAs108, <br />nie pomyślałeś o tym że możesz mieć tego chłopaka na sumieniu?<br />Może on wcale nie jest taki zły, tylko \&quot;okazja czyni złodzieja\&quot;
2017-02-08 23:02:31
jakus09: Jest jego zdjęcie na https://www.kryminalnapolska.pl/2017/02/07/bielsko-bialaskoczow-26-letni-pedofil-rekach-policji/ !!! Mam nadzieję że spotka go to na co zasłużył!!!
2017-02-08 23:32:33
Herr Flick: Ciężki temat więc rozumiem towarzyszące mu emocje. Pedofil to pedofil- i taki powinien gnić w więzieniu. Ale czy aby na pewno w tym przypadku mamy do czynienia z \&quot;czymś\&quot; takim? Podsłuchy u Sowy były nielegalne więc dowodów ni ma a prowokacja na \&quot;pedofilu\&quot; to już jest ok? A czy na pewno ten \&quot;pedofil\&quot; jest pedofilem? Prowokacja odbywać się powinna tylko i wyłącznie wtedy gdy jesteśmy pewni co do przeszłości delikwenta. Hmmm. Tak własnie tłumaczyła się poseł Sawicka, którą seksualnie wykorzystał (z resztą za jej zgodą bo się biedaczka zakochała...)późniejszy poseł Agent Tomek. A jak na kompie Kowalaninia nie znajdą nic to co się z tym człekiem i jego rodziną będzie dziać? Ciekawe bardzo.<br /><br />Aha. Jeśli koleś z Kowali umawia się na płatny seks z trzynastoletnią dziewczyną (umawia się więc do niczego nie dochodzi) jest czymś bardziej złym od tego co wyprawiał Mistrz Polański z anusem swojej, własnie trzynastoletniej, niedoszłej pasierbicy? Mistrz tłumaczył się, że nie wiedział ile ma lat a dla jej bezpieczeństwa zaproponował tylko seks analny.... Śmierdząca hipokryzja. <br /><br />A może by tak zostać reżyserem? Albo aktorem. Im wszytko wolno. Mogą kraść sukienki, mogą nachlani jeździć autami, mogą seks analny uprawiać z trzynastkami.... Ręce opadają.
2017-02-09 08:17:56
Wyzow: Jakby był księdzem to by mu nic nie zrobili. Niech powie że wierzy w Boga to zaraz go wypuszczą i zapomną o sprawie.
2017-02-09 08:43:02
koszor: Herr Flick i Wyzow - tu niestety macie rację. Jakby to był słynny aktor, reżyser, piosenkarz czy ksiądz, miałby taryfę ulgową, sprawa zostałaby zamieciona pod dywan. Ale czy tak ma działać prawo?
2017-02-09 09:42:02
czytelniczka: Oby się nie okazało, że to wszystko - ta cała prowokacja grubym nićmi szyta. <br />Jeżeli pan Dymkowski przekazał policji niezbite dowody to rozumiem- powienien chłopak dostać karę odpowiednią.
2017-02-09 09:57:26
Starr22: Ale co to ma za znaczenie czy to była prowokacja czy nie? Skoro świadomie zdecydował się na spotkanie z 14-latką i proponował jej seks za pieniądze, to jest pedofilem - bo tylko pedofil decyduje się na seks z dziećmi. To, że do niczego nie doszło nie znaczy, że gdyby to była prawdziwa 14stka, chłop by jej nie wyruchał. Normalny dorosły człowiek nie umawia się z dziećmi poniżej 15-go roku życia na \&quot;dupczenie\&quot;, bez względu na to, jak bardzo próbują go te \&quot;dzieci\&quot; sprowokować.
2017-02-09 10:21:46
Przepierón: 14 latka która umawia się na seks za pieniądze raczej dziewicą już nie jest, zapewne posiada już pewne doświadczenie zawodowe. Przedsiębiorcza dziołucha, da se rade w życiu.
2017-02-09 10:37:29
Starr22: @Przepierón<br />Nie ma to kompletnie żadnego znaczenia. W świetle prawa seks z osobą poniżej 15-go roku życia jest przestępstwem.
2017-02-09 11:14:24
Przepierón: Nie byłoby prościej zapytać się takiej 14 latki co sie pruje na lewo i prawo z kim miała seks? Mielibyście w 10 minut 100 adresów od pedofilów a najwięcej z parafii a nie jeździć po całej polsce żeby jednego poprzez podłożenie mu świni złapać, tylko wtedy musielibyście zamiast nowych mieszkań nowe więzienia budować.
2017-02-09 11:41:07
IRAs108: Najlepsze że ma powstać w tym roku rejestr pedofilów. Każdy obywatel będzie mógł sprawdzić czy w jego okolicy jest jakaś osoba karana za przestępstwa seksualne np. w jego okolicy. Ma to działać tak, że sprawdzasz ulicę i już wiesz czy na niej mieszka pedofil (bez danych osobowych, do tych mają mieć dostęp jedynie służby). Ale heca będą jak sprawdzą ulicę gdzie dwie chałupy na krzyż i okaże się że mieszka tam osoba skazana kiedyś tam. Bo przecież chyba nie chodzi o Ferdka ;)
2017-02-09 12:25:30
Herr Flick: Star, przyjmuję Twoja argumentacje. Ale jak w takim razie nazwiesz Mistrza Polańskiego?
2017-02-09 12:34:17
Herr Flick: Star, przyjmuję Twoja argumentacje. Ale jak w takim razie nazwiesz Mistrza Polańskiego?
2017-02-09 13:34:40
795: A co jeżeli te coś już pojawił się w Skoczowie np . 7.01.2017 (Skoczów molestował dziewczynki ) . Oczywiście przepierón najmądrzejszy ! Dobrze że to bydle trafiło za kratki ( nie ważne jak) \&quot; lepiej zapobiegać niż leczyć \&quot; . A co by się stało gdyby ta zakała umówił by się z 10 latką ??? np z córką dr nauk filozofa i experta ws kiboli drogowych przepieróna ??? Oj ale by płakał krokodylimi łzami !!! ((@ przepierón celowo pisane z małej litery ! ))
2017-02-09 14:03:34
Starr22: @Herr Flick<br />Mistrz Polański został za swój czyn skazany prawomocnym wyrokiem. I to również była pedofilia, bez względu na tłumaczenia (chociaż pamiętajmy, że działo się to ponad 30 lat temu, więc weryfikacja czyjegoś wieku nie była tak bardzo prosta jak teraz). To, że go nie odsiedział, to już inna sprawa, ale płaci za to do dzisiaj - opinią i karierą.
2017-02-09 14:24:42
Iwan: Ale się narobiło. Pedofil poczekajmy najpierw na orzeczenie sądu. Przepierón i Herr Flick z Was wszystkich myśli najrozsądniej. IRAs 108 byłeś jego starszym kolegą z OSP i nie wiem czy Ci wiadomo że ten młody człowiek nie za bardzo był biegły na komputerze o ile w ogóle miał aż tyle czasu żeby przy nim wysiadywać w przeciwieństwie do innych tu go oskarżających. Dla mnie jest wielką wątpliwością i nie mnie to osądzać od tego jest wymiar sprawiedliwości że miał w ogóle takie ogłoszenie w internecie że chce się spotkać z małoletnią. Po prostu jest to prowokacja w którą dał się wciągnąć a jeżeli już poszedł na spotkanie to nie nam to osądzać co by zrobił. Pożyjemy zobaczymy nie jednego już tak szkalowano na tym portalu a było to niedawno i nieprawdą chodzi o panią z ratusza i ani jednego słowa przepraszam. Tacy jesteśmy chrześcijanie. Oskarżajmy po wyroku bo jak napisał Herr Flick co się będzie dziać z jego rodziną.
2017-02-09 14:39:25
impaler: Jednego s...a mniej.
2017-02-09 15:07:20
Yaro80: Takiego Dziada za Jaja i na Latarnię!
2017-02-09 15:14:22
Przepierón: Napisze se jeszcze jeden komentarz bo widze że jeden nieuk o nicku \&quot;795\&quot; uwielbia moje komentarze czytać. <br />Gdybym miał córke 10 latke to o zmroku byłaby w domu i niemiałaby wolnego dojścia do internetu a więc umówienie się z nią byłoby niemożliwe. Za forse by nie poszła bo kieszonkowe dostaje i jej to wystarcza. Natomiast gdyby moja 14-15 letnia córka umówiła się ze starszym facetem i dała mu dobrowolnie dupy to już jej sprawa a nie moja. Moją sprawą byłoby gdyby moja córka została zgwałcona, to nie chciałbym być w skórze tego gwałciciela. Krokodylimi łzami napewno płakałby gwałciciel a nie ja. <br /><br />Moim zdaniem ten synek z Kowal to taki borok co padł ofiarą idioty co szuka sensacji zresztą tak samo jak pierdolnięty Wardęga. Do Wardęgi już się policja dobrała, gdziekolwiek się ruszy to mundurowi za nim i mandaciki za byle przewinienie i bardzo dobrze bo miał ich nie wyśmiewać a łowca pedofilów żeruje na naiwności niedoświadczonych synków co se baby nieporadzóm poszukać. Prawdziwi pedofile są bardzij ostrożni i wyrafinowani i sie im ten Dymkowski do skóry nie dobierze bo jest na to za głupi a policja ma to gdzieś.
2017-02-09 15:33:52
ghij: Jeżeli koleś rzeczywiście proponował obcowanie płciowe 14-latce, to policmajstry mieli podstawy do zatrzymania, pomimo tego że była to prowokacja. Kwestię winy bądź niewinności i ewentualnych zaburzonych skłonności zatrzymanego rozstrzygnie sędzia oraz biegli. Co do jego \&quot;pedofilii\&quot;, to w takich przypadkach jest to tylko i wyłącznie skrót myślowy, gdyż wiele 14-latek jest całkowicie dojrzałych płciowo, co nie oznacza, że są dojrzałe psychicznie i składanie im takich propozycji nie powinno być karalne. Współczuję tylko krewnym tego gościa, bo prawdopodobnie czeka ich ostracyzm społeczny, co byłoby wprawdzie głupotą do potęgi, ale takie już mamy społeczeństwo.
2017-02-09 15:46:22
Starr22: @ghij<br />\&quot; gdyż wiele 14-latek jest całkowicie dojrzałych płciowo, co nie oznacza, że są dojrzałe psychicznie i składanie im takich propozycji nie powinno być karalne\&quot; - serio? czyli to, że ma cycki i okres powoduje, że jest gotowa do współżycia? A wiesz, że są 12-latki, które też mają cycki i okres? i takiej też można by było składać propozycje i nie być ukaranym? Właśnie to, że są niedojrzałe psychiczne, czyli nie zdają sobie do końca sprawy, z tego co robią i jakie mogą być konsekwencje takiego zachowania, powoduje, że powinny być chronione tym bardziej!
2017-02-09 16:00:56
Przepierón: @Starr22,<br /> jak chcesz 12-14 latke chronić to wyłącz jej internet a nie że sobie pare razy kliknie i ogląda pornosy i loguje sie na portalach randkowych a jak sie z kolesiem starszym od siebie umawia to jest tego świadoma i coś od niego chce. Jak dostaje niemoralne propozycje to ma odmówić a nie sie podniecać i umawiać.<br />Powtarzam to przysłowie \&quot;jak suka nie da to pies nie weźmie\&quot; a jak weźmie siłą to jest to gwałt a to już jest przestępstwo.
2017-02-09 16:06:02
ghij: @Starr22<br />Wszystko wskazuje na to, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, więc odstosunkuj się, trollu, ode mnie i wracaj do podstawówki. Absolutnie nie bronię zbokoli składających takie propozycje małolatom. Bez odbioru.
2017-02-09 16:18:49
Starr22: @ghij<br />Faktycznie, nie zrozumiałam, zwracam honor. Tekst o trollu i podstawówce bardzo słaby, ale składam to na karb emocji, jakie wywołuje ten temat.
2017-02-09 16:28:41
ghij: @Starr22<br />Ok, wybacz, poniosło mnie. Rzeczywiście zgubiłem gdzieś drugie \&quot;że\&quot; w tym zdaniu, więc mogło być opacznie zrozumiane.<br /><br />Jeszcze raz napiszę, że moim zdaniem składanie takich propozycji osobom małoletnim powinno być karalne i że współczuję najbliższym tego kolesia, bo nawet jeżeli okaże się winnym i zostanie skazany prawomocnym wyrokiem sądu, to jego rodzice czy rodzeństwo najzwyczajniej w świecie mogło o niczym nie wiedzieć, a ludzie się od nich odwrócą. A swoją drogą przypuszczam, że bardzo przeżyli samo to zatrzymanie sprzed dwóch dni.
2017-02-09 16:54:21
Bob86: Łatwo jest kogoś oskarżyć i nazwać pedofilem, wystarczy zrobić prowokację. Nawet nie wiemy czy coś więcej na niego mają, a już wszyscy okrzyknęli go mianem pedofila, potraktowali jak największego zboczeńca, który molestuje niemowlaki. Wszystkie artykuły trąbią, że złapali pedofila, a czy naprawdę jest nim Mateusz K. Dlaczego pan Dymkowski nie opublikował na swoim facebooku całej konwersacji, tylko wyciął swoje wypowiedzi prowokacyjne. Co będzie jeżeli nic więcej policja na niego nie będzie miała? Łatka pedofila zostanie na całe życie! Współczuję rodzinie, a kolega Iras kolegę Mateusza już osądził i rzucił pierwszy kamieniem.
2017-02-09 17:16:27
jakus09: Bob 86 czytaj ze zrozumieniem - jest wyraźnie napisane (nawet pogrubionym drukiem) że się przyznał. Poza tym jeśli Policja by na niego nic nie miała to nie został by zatrzymany. Kolejna sprawa to taka że pewnie dostanie jakiś śmiesznie niski wyrok w zawieszeniu którego nawet nie poczuje. Dlatego uważam że oprócz pseudo kary przewidzianej prawem powinien dostać karę \&quot;społeczną\&quot;. I mam nadzieję że go to spotka.
2017-02-09 17:27:29
Bob86: Do czego się przyznał? że się umówił z 14-latką? To jeszcze nie świadczy o tym, że jest pedofilem.
2017-02-09 17:38:49
Bob86: Gdyby każdy z nas był rozliczany ze słów, to każdy musiałby siedzieć w wiezieniu. No chyba, że mają na niego, inne niezbite dowody, to zmienia postać rzeczy. Załóżmy czysto hipotetycznie, że Mateusz K. jest prawiczkiem i to była pierwsza osoba, która odpowiedziała na jego ogłoszenie? Co wtedy? Czy można tego \&quot;pedofila\&quot; zlinczować?
2017-02-09 17:47:25
jakus09: Jeśli masz problemy z przyswojeniem prostego tekstu to nie zabieraj głosu. Przyznał się do składania propozycji obcowania płciowego małoletniej poniżej lat 15-tu. A to jest przestępstwo opisane w kodeksie karnym. Wobec czego JEST pedofilem. Jeśli uważasz że obcowanie płciowe dorosłego mężczyzny z 14-latką jest czymś normalnym proponuję udać się do specjalisty. Może jeszcze nie jest za późno na leczenie.
2017-02-09 18:06:16
Bob86: Przyznał się do składania propozycji i za to dostanie karę, w porządku, ale proponowanie a obcowanie to dwie inne sprawy. Na pewno zboczeńcem internetowym jest ale czy w realu? tego nie wiemy! Nie musisz od razu mnie atakować, tak właśnie dyskutuje się w Polsce!
2017-02-09 18:28:33
Herr Flick: Star22, to co prezentujesz ma swoją nazwę- relatywizm moralny mianowicie. Co z tego, że od igraszek analnych minęło 30 lat? Mistrz Polański, specjalista od bytu.... jest w USA ścigany z urzędu za gwałt bo tam akt seksualny z TRZYNASTOLATKĄ oprócz znamion pedofilii jest również gwałtem. Biedaczysko uciekł bo grozi mu tam wyrok nawet 50 lat więzienia!! I nie został skazany, tylko posiedział trochę w areszcie więc nie mów mi, że chłopak z Kowali jest be a Mistrz Polański jest git!!
2017-02-09 18:31:30
Herr Flick: Aha, zdziwilibyście ile takich aktów pedofilskich odbywa się co tydzień w Pomarańczy
2017-02-09 19:27:28
jakus09: Jakim internetowym??!! Przecież przyszedł na spotkanie na rynek! I to nie rynek internetowy tylko właśnie taki jak to napisałeś \&quot;w realu\&quot;.
2017-02-09 20:07:17
Herr Flick: Jakus, czyli, podążając za Twoim tokiem rozumowania, potwierdzasz, że Mistrz Polański jest gwałcicielem pedofilem?
2017-02-09 20:23:11
jakus09: Pedofilem oczywiście tak. Co do gwałciciela to jedynie w rozumieniu amerykańskiego prawa.
2017-02-09 20:48:50
Herr Flick: OK, przynajmniej Ty relatywizmu moralnego i hipokryzji nie uprawiasz. <br />W świetle naszego prawa rzeczony Specjalista Od Bytu już pedofilem nie jest bo to przestępstwo się przedawniło- chore ale prawdziwe. W USA się nie przedawnia, dlatego tak Mości Roman trzęsie porami. A jeśli chodzi o naszego delikwenta to liczę na wnikliwe działanie prokuratury.
2017-02-10 07:55:49
tattooars: Skoro się przyznał to na pewno nie tylko to ma na sumieniu, mam nadzieję że koledzy z celi zrobią z nim porządek i przetrzepią mu dupę tak ze aż mu się odechce sexu do końca jego życia
2017-02-10 09:25:43
Bob86: Gdyby Dymkowski podał się za 8-letnią dziewczynkę, nie złapałby ani jednego pedofila. Mateusz K. pedofilem nie jest, tylko głupkiem który dał się wkręcić. To pracowity człowiek z uczciwej rodziny.
2017-02-10 11:02:03
czytelniczka: ~Bob86 oraz ~ghij - zgadzam się z Waszymi komentarzami. Fala hejtu zniszczyła, opluła juz niejedną rodzinę w tej czy innych sprawach I to przed wydaniem wyroku czy ustaleniem faktów.
2017-02-10 13:05:56
kermit00: Ja już bym wolał mieć kolege pedofila niż pedała, przynajmniej jego orientacja jest OK. Gdybym mieszkał w Kowale to na złość wszystkim pomylonym bym sie z nim skolegował.
2017-02-10 13:26:27
Roobson85: A co by się okazało, że chłopak już nazywany pedofilem, okazał by się łowcą łapania nieletnich dziewczynek do uprawiania sexu ?<br />Dymkowski to się zastanawiam kim w ogóle jest, samym zachowaniem, nagrywanymi filmikami wydaje mi się strasznie dziwnym człowiekiem, na siłę próbuje się wypromować, łapaniem chłopaków wpuszczonych w pułapkę. Pan D. wrzucił korespondencję na której przedstawił kilka zdań wymiany pomiędzy 14 latkom a 26 latkiem.<br />Oto jedna z treści tego chłopaka:<br />Mam 26 lat,mieszkam nie w Samym Skoczowie ale na obrzeżach!<br />Jeśli chcesz się spotkać możemy nawet dziś ale musisz mi wysłać zdjęcie!<br />Nie jesteś za młoda na takie rzeczy?? robiłaś to kiedyś już??<br /><br />Podsumowując jeżeli nie znajdą nic zboczonego w jego komputerze to powinni dać mu jakąś krótką odsiadkę, żeby sobie mózg przewietrzył samą świadomą próbą umówienia się z 14 latkom, natomiast gdy coś mu udowodnią to wtedy niech mu dowalą konkretnie.<br />Ktoś tam pisał wcześniej: PRZYZNAŁ SIĘ !!! ale do czego ??<br />Pewnie do tego: Tak chciałem się spotkać.<br />Poczekajmy na więcej konkretnych informacji i nie oceniajmy już człowieka, a tym bardziej nie udostępniajcie go, bo naprawdę możecie zaszkodzić jego rodzinie.<br />Nie bronię go, i nie osądzam, chcę konkretne dowody. <br />PS: zerknijcie sobie na profil tego całego łowcy: Krzysztof Dymkowski
2017-02-10 13:40:59
stokrotka_: Przyglądając się kolejnym zgłoszeniom p. Dymkowskiego zadaję sobie pytanie czy aby na pewno łapie on pedofilów, czy tworzy ich on używając do tego zwykłej manipulacji. Pytanie do ekspertów czy korzystanie z technik wywierania wpływu, a zatem podstępu, by osoba nieświadomie i z własnej woli realizowała cele manipulatora jest w ogóle legalne...? Przypomina to troszkę wejście do marketu po kostkę masła, a wyjście z rachunkiem na 100 zł i torbą rzeczy, których tak naprawdę w ogóle się nie potrzebuje i nie chce. W przypadku zgłoszeń p. Dymkowskiego mężczyźni poszukujący dorosłych kobiet kończą z łatką pedofilów. Czy tak powinno działać prawo? Legalność i wiarygodność działań p. Dymkowskiego bez wątpienia powinna ocenić prokuratura.<br />P. Mateuszowi i innym ofiarom życzę zatem dobrych obrońców i sprawiedliwych procesów.
2017-02-10 13:42:37
Bob86: Roobson85 zgadzam się z Tobą. Dziwi mnie to, że w ogóle policja chce współpracować z kimś takim. Pedofil, który grasował po Skoczowie będzie się śmiał i zmieni teren. Wczoraj pan D. pisał, że swoim facebooku, że w Poznaniu policjant naruszył jego nietykalność i nie chciał z nim współpracować. W ogóle mnie to nie dziwi. Chłopaka na razie trzeba zostawić w spokoju, a nie podsycać społeczeństwo. Mateusz K. wcale nie powiedział, że jeszcze nikomu nie zrobił krzywdy, jak to napisał pan D., tylko powiedział, że nigdy nie zrobiłby nikomu krzywdy.
2017-02-10 16:46:50
Funio: A mnie ciekawi jedno czy ten Dymkowski działa legalnie,czy posiada licencje bo zachowuje sie jak detektyw.Dawniej było tzw ORMO gdzie robili donosy itp.Od łapania tego rodzaju spraw jest POLICJA no chyba ze kazdy z obywateli bedzie \&quot;policjantem\&quot;.<br />Z drugiej strony powinno sie karac i to z cała surowoscia roznego rodzaju zboczencow a nie poddawac leczeniu psychiatrycznemu !!!
2017-02-10 19:46:58
Bob86: Dla oskarżycieli: To był pierwszy i jedyny wybryk, w komputerze nic nie było. A kolega Iras niech już drukuje rejestr pedofilów!
2017-02-10 19:54:40
Jarex18: IRAs108 tyś gorszy od Judasza,powinieneś przeprosić publicznie za to coś napisał,tak tak pierwszy rzuciłeś kamień. Co do heh..\&quot;łowcy\&quot; takie podszywanie się pod inną osobę jeszcze małolatę, czy legalne?To już śmierdzi. A może by tak zrobić ŁOWCĘ nieletnich dupodajek \'galerianek\' które puszczają się bo lubią za kase,bo modne ciuchy, smartwony i kosmetyki kosztują. Poprawczaki pękały by w szwach. A takie prawo że samiec zawsze winny. Niedawno było głośno o \'Słoneczkach\' w gimnazjach...teraz cisza. Pedofil kojarzy się raczej z dziećmi i pornografią dziecięcą, a wiek gimnazjalny to już dziewczyna wie co robi.Wina leży po obu stronach.\&quot;Jak suka nie da pies nie weźmie\&quot;-Bez obrazy \'natura\'.Popatrzmy na to tez z drugiej strony a nie od razu osądzać.
2017-02-10 20:13:44
Bob86: Tak kolega Iras powinien przeprosić, a Mateusz K. powinien złożyć doniesienie na pana D.
2017-02-10 20:38:48
kinga100: nie podoba mi się określenie \&quot;dupodajek\&quot; o młodych dziewczynach, kobietach.widać jaki masz stosunek do kobiet.
2017-02-10 20:55:04
Jarex18: Pani Kingo,bardzo panią przepraszam jeśli uraziłem tym słowem,na świecie jest wiele wspaniałych,dobrych kobiet,ale takie też się trafiają, a faceci też nie święci. Miłego wieczoru życzę.
2017-02-11 14:29:14
kinga100: Każdy popełnia błędy.Uważam,że za duża kara go spotkała.Nie każdy jest w szczęśliwym związku co oczywiście go nie tłumaczy.Wiele jest ludzi co gorsze rzeczy robią a nie piszą o nich.jeszcze w tak małym środowisku.Współczuje.
2017-02-11 15:21:08
Funio: \&quot;Detektyw\&quot;Dymkowski niech tez zacznie łapac pedofilow w sutannach !
2017-02-11 18:38:44
IRAs108: Może mnie trochę poniosło, ale pisałem że mam wątpliwości. Przepraszam za to, że umożliwiłem identyfikację osoby podejrzanej. Już wcześniej pisałem że może być to prowokacja ze strony łowcy pedofilów. W zasadzie Mateusz K. według informacji podanych w artykule nie popełnił żadnego przestępstwa. Jak już wpisałem wcześniej nie było osoby poszkodowanej, no chyba że panu d zdaje się że jest 13-letnią dziewczynką. A może pan d. szuka w sieci młodocianych chłopców i dlatego podaje się za dziewczynkę ;)
2017-02-11 18:56:04
Bob86: Iras masz racje, może to Dymkowski poluje na chłopców. Dobrze, ze przeprosiłeś. Teraz tylko apelacja dla Mateusza K i jego rodziny, żeby się nie kamuflowali. Mateusz jest niewinny, a portale i gazety powinny przeprosić za oszczerstwa. Jak mozna po jednej rozmowie w wirtualu zrobic z kogoś największego pedofila? Jak można tak zniszczyć komuś życie? Hańba
2017-02-11 21:54:25
jakus09: Bob a ty jesteś jego koleszką czy rodziną że go tak bronisz? A może też masz zapędy do małolatów? I nie bredź że jest niewinny bo policja ma zapisy jak proponuje seks 14-latce a ponadto przychodzi na umówione z nią spotkanie. Zresztą był na tyle cwany że wiedział że policja ma mocne dowody i się przyznał bo to okoliczność łagodząca przy wymierzaniu wyroku. Więc gdzie tu niewinność?? Jest pedofilem i koniec kropka!
2017-02-11 22:17:32
Bob86: Przyznał się bo to jest prosty, uczciwy człowiek, który zrobił głupotę i dał się zwabić panu d. Nawet nie wiemy jakich argumentów użył pan d. I nie jestem ani z rodziny, ani nawet \&quot;koleszką\&quot; przez \&quot;sz\&quot;, a ty kim jesteś człowieku, że po paru zdaniach w necie nazywasz kogoś pedofilem? Policja nic oprócz tych kilku zdań na niego nie ma, a ty dokonujesz linczu.
2017-02-11 22:21:01
bartoo: Zero tolerancji dla pedofilów. Niech lepiej dla własnego dobra spieprza na drugi koniec Polski bo już się na niego szykują.
2017-02-12 00:39:56
Herr Flick: Jakus, Jakus. Przeginasz jednak ciut.
2017-02-12 06:33:54
IRAs108: @jakus09 Policja ma zapisy jak proponuje seks 14latce, czy podstawionemu łowcy pedofilów. I co, teraz powołają biegłego psychologa który będzie badał kogo? Dymkowskiego? Poczytaj sobie https://dogmatykarnisty.blogspot.com/2015/12/odpowiedzialnosc-karna-pedofila.html a później się wypowiadaj.
2017-02-12 09:11:45
Starr22: Wasz kolega był przekonany, że umawia się z 14-latką, zaproponował jej seks i przyszedł na spotkanie - to jest PEDOFILIA. Tłumaczenie, że to pierwszy raz, że to porządny człowiek - kryminały są pełne takich \&quot;porządnych ludzi\&quot;, którzy zabili, zgwałcili, więc może ich wypuśćmy? Serio, tłumaczycie faceta, który doskonale wiedział co robi, no chyba że usiłujecie tu udowodnić, że był upośledzony i nie zdawał sobie sprawy że seks z 14-latką jest zabroniony - w takim przypadku do końca życia powinien siedzieć w zakładzie zamkniętym.
2017-02-12 09:50:28
IRAs108: @Starr22 Szacuje się że pedofilia może dotyczyć 5% dorosłych mężczyzn. To może wyłapmy wszystkich podejrzanych i od razu odizolujmy od reszty społeczeństwa. 5% to wcale nie tak mało, to co 25 osoba. Po drugie samo to że chciał się umówić z 14-latką nie oznacza od razu że jest pedofilem. Czyny pedofilskie mogą być również dokonane przez osoby nie mogące znaleźć partnera wśród osób dorosłych. Z artykułu w lokalnej gazecie wynika że to pan. D zaproponował mu spotkanie. Pytał się wtedy czy nie jest za młoda. Dlaczego pan D. nie opublikował treści całej korespondencji, tylko wyłącznie wypowiedzi Mateusza?
2017-02-12 11:57:47
acd104: Ciekawe kto sponsoruje obławy zastawiane przez tego detektywa samozwańca ?
2017-02-12 16:33:49
Donek: A co przeczytałem w GZC zawsze był uśmiechnięty, pomagał w sołectwie część mieszkańców uważa że to nie on że to pomyłka przykładny sąsiad i nawet pracodawca go chwali. Pracowity człowiek w pracy. W domu jeszcze więcej obowiązków prowokacja Dymkowskiego spowodowała że z normalnego człowieka zrobiono pedofila i opisano na paru profilach i w GZC. Każdy z nas w życiu popełnia błędy i w tym wypadku też mógł to być błąd ze dał się sprowokować, bo to nie on zaczepiał a został zaczepiony, a gdyby nie był zaczepiony dzisiaj nie mielibyśmy o czym pisać. Nikt nie pomyślał że to zaważy na całym jego życiu, a żyć trzeba i odnaleźć się w swoim środowisku i w pracy. To też człowiek i on i jego rodzina powinna mieć psychologa. Nie znacie go i jego bliskich nie będę się tu rozpisywał żaden z nas jeszcze życia nie przeżył. Bardziej bym winił tego Dymkowskiego że szuka sensacji i nabiera naiwnych ludzi.
2017-02-12 17:39:41
Bob86: Kto zna Mateusza doskonale wie, ze stał się ofiarą pana d. Pan d, prasa, portale zniszczyli chłopakowi i jego rodzinie życie. Pogoń za sensacją, rozgłosem doprowadziła do zrobienia z porządnego człowieka najwiekszego pedofila.
2017-02-12 17:57:57
jakus09: Czyli jednak jesteś jego ziomkiem to tłumaczy dlaczego go tak bronisz. Twój tok myślenia jest jednak najdelikatniej mówiąc dziwny. To tak jabyś bronił złodzieja który okradł komuś mieszkanie a obwiniał okradzionego że ten zostawił niedomknięte drzwi i biedny złodziej stał się ofiarą prowokacji. A jeśli tak się interesujesz sprawą to pewnie wiesz że dymkowski nie był jedynym z którym ten dewiant rozmawiał. Proponował seks również 13-latce (!!!) za którą podawała się dorosła kobieta. Więć nie próbuj go tu wybielać bo bronisz beznadziejnej sprawy. Poza tym to akurat nic nowego że ludzie którzy w swoim środowisku uchodzą za \&quot;porządnych\&quot; lub pochodzą z tzw. \&quot;dobrych domów\&quot; okazują się potem różnej maści zwyrodnialcami. I mam nadzieję że kara dla niego będzie dolegliwa żeby nie próbował w przyszłości ponownie realizować swoich chorych fantazji.
2017-02-17 22:13:36
Herr Flick: I jednak Pana Mateusza wypuścili. Ciekawe dlaczego? Ano dlatego, ze dowodów nie było żadnych na niego więc Jakuś i Star i cała reszta prawników z bożej laski niech się teraz porządnie stukną po swoich łbach i zrobią solidny rachunek sumienia zanim prawnik Pana Mateusza Was nawiedzi....
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: