Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
Zaloguj się
Jesteś nowy na OX.PL?
telewizja

Spotkanie z ministrem Stanisławem Szwedem

W poniedziałek (06.07) na cieszyńskim Rynku odbyła się konferencja Ministra Stanisława Szweda dot:"Tarcza Finansowa i Antykryzysowa- wsparcie dla przedsiębiorców". Zapraszamy do materiału wideo.
źródło: ox.pl
dodał: red

Komentarze

55
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów. Wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia regulaminu.
Zobacz regulamin
2020-07-06 18:36:39
Andrzej Dupa: chawał kuja i tyle
2020-07-06 18:56:42
Santa_Claus: Święty Mikołaj ma tę przewagę nad politykami, że nie każe płacić za prezenty
2020-07-06 19:03:28
altacet: Ale tłumy! Cieszyn głosuje na R.Trzaskowskiego tak jk w pierwszej turze,a ta banda oszołomów niech mówi za siebie.
2020-07-06 19:08:57
krzysztof.mm: elita zaprzaństwa, zakłamania, obłudy i głupoty, te fotki będą kiedyś ilustracją historii hańby i upadku
2020-07-06 19:08:57
Pogromca pogromców i cwaniaczków: "Cieszyn głosuje na Andrzeja Dudę". Niechże teraz pisze burmistrzyni skargi na mieszkańców. Dla widomości zainteresowanych. W czasie wiecu przedwyborczego Prezydenta Andrzeja Dudy w Skoczowie pani Wójt Istebnej Łucja Michałek trzymała plakietkę z napisem “Cieszyn głosuje na Andrzeja Dudę”. Oczywiście nie spodobało się to Pani Staszkiewicz która zmanipulowała w swoim oświadczeniu ww. wymienione wydarzenie. Według jej interpretacji cyt "Nie ma zgody na propagandowe sugerowanie, że mieszkańcy Cieszyna jednogłośnie wybierają konkretnego kandydata." Tylko że napis wcale nie sugerował że mieszkańcy Cieszyna JEDNOGŁOŚNIE wybierają obecnego prezydenta. Mamy demokrację i każdy może sobie stać z takim napisem jaki chce o ile ten nie obraża innych.
2020-07-06 19:09:06
: Smutna rzeczywistość, nagonili kilku nieszczęśników dali im kartoniki i tyle. Panie Król nie jest Panu wstyd trzymać w ręku obietnicę która nie ma podstawy prawnej... Banda lizusów prezesa z Nowogrodzkiej, wraz z nagonionymi dziadkami, którym nie zależy na przyszłości Polski i Cieszyna...
2020-07-06 19:18:54
: Grzegorz Lato: Duda miał być prezydentem wszystkich Polaków, został prezydentem jednego Polaka - nic dodać, nic ująć
2020-07-06 19:36:41
: "Boli ich głowa - i nie mogą spać/ I chyba wreszcie chłopcy zrozumieli/ Tyłem do tęczy, że nie warto stać/ Bo mogą kiedyś geja spotkać w celi..." youtu.be/4y5co7EwU-A?t=12
2020-07-06 19:37:15
: "Tylko kot, kot, kot / Psy przed domem ma / One mu domu bronią przed hołotą..."
2020-07-06 19:38:12
: "Biedny minister / Trzeba mu coś dać / Na koncie tysiąc / Pod oczami wory - Czy od zmęczenia / Czy to tylko kac? / Czy schował hajs tam za respiratory?..."
2020-07-06 19:39:28
: "Jest syn Geppetta i jest syn TikToka / Tańsze podpaski to kobiecy raj / A Messi przejdzie do Białegostoka..." youtu.be/4y5co7EwU-A?t=12 - warto ;)
2020-07-06 20:00:35
tedan: Same stare zgredy nie maja co robić to przychodzą na rynek siać epidemie głosujmy na Rafala
2020-07-06 20:01:48
Kankee: średnia wieku widać 60 + ... drodzy seniorzy, pomyślcie o swoich wnukach, o tym czego muszą się uczyć w szkołach, często na zasadzie zakuć,zdać i zapomnieć,jakie niestrawne lektury muszą czytać, czy będą mieli wodę pitną za 20 lat, czy nie będą ginąć z powodu katastrofy klimatycznej, czy będą nieporadni życiowo biorąc przykład z rodziców którzy żyją z 500 + bo się należy ale pracy się nie chwycą , czy będą z pogardą patrzeć na kościół...to oni są przyszłością tego narodu - warto pomyśleć.
2020-07-06 20:13:01
ekonom: pan wiceminister może wziąłby się do roboty w ministerstwie, już nawet ptaszki ćwierkają, że resort rodziny będzie miał po wyborach nowe szefostwo, bo niejeden raz dał plamę w ostatnich czasach, dramaty w państwowych dps-ach, totalny bałagan z mikropożyczkami dla przedsiębiorców, ogłaszanie, że w marcu bezrobocie spadło... a urzędy były zamknięte i ludzie nie mogli się rejestrować... no i porażka z dzietnością, co ją to niby poprawiło 500+, w marcu 2020 urodziło się najmniej dzieci od 5 lat, powiedzą że przez pandemię... pan wiceminister dostaje pensję za pracę, a nie za polityczną agitację, do roboty
2020-07-06 20:21:56
jasper: Polska taki piekny kraj ! Kraj murem podzielony, musztarda i tamponami plynacy! Zalosny ten rzad PiS, ktory nie rzadzi tylko biega po Polsce z wywieszonym jezykiem i opowiada rzeczy, ktore uwlaczaja inteligencji nawet przedszkolaka.
2020-07-06 20:48:37
A.K: Z Pani Burmistrz wyszła zajadła Kodomitka, której słoma z butów wystaje. " Człowiek ze wsi wyjdzie, ale wieś z człowieka nigdy"
2020-07-06 20:50:41
: Pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy to „świadkowie Jehowy” - niby wiedzą, że ich tam nie chcą, a i tak przyjdą żeby się przekonać.
2020-07-06 20:59:22
jasper: Nie sledze wydarzen w Rosji, bo to co sie dzieje w Polsce przerasta wyobraznie !
2020-07-06 21:23:05
: Czy w tym tłumie znajdziemy ludzi którzy są w stanie zmienić coś w Polskim lub Cieszyńskim piekiełku...PIS wzoruje się na USA ale tam na sędziów nominuje się profesorów, na min. obrony Generałów z doświadczeniem liniowym, prokuratorzy służą społeczeństwu a ludzie mają zagwarantowaną wolność wypowiedzi, zgromadzeń a emeryturę dostaje się pielęgniarka czy nauczyciel zarabia 2* tyle co robotnik. Nauczycielem zostaje się bo coś się umie i chce przekazać a nie skończy studia na byle czym....
2020-07-06 21:34:12
tom lem: ... w paru słowach to sami wybrańcy demokracji zabrali się za komentarz, mało nawet za samoocenę się zabrali, jak za starych dobrych czasów, których z zapałem bronią jak komunistycznej konstytucji;-)
2020-07-06 22:11:45
jasper: Tarcza finansowa ... !? Jednym z sukcesow prezydenta Dudy jest obnizenie stawki VAT na musztarde z 23 % na 5%. Mozna wyliczyc, ze przy intensywnym grilowaniu ridzina moze zaoszczedzic nawet ok. 60 groszy rocznie. No tym mnie kupili ! Jak za komuny - musztarda i ocet w nadmiarze !
2020-07-06 22:31:14
Wiederholec: Jak tam POstępowi? Słyszeliście, że Rafał dziś daje kobiecie na emeryturze po 200zł za dziecko. Waszym zdaniem to populizm czy nie?
2020-07-06 23:54:17
i67: Dubler po cichu w nocy zmienił swój program wyborczy i myślał że nikt się nie kapnie , ale KŁAMCA .Zmienia zadanie codziennie , jak tak dalej będzie to jutro powie że on zawsze kochał Marsz Niepodległości a pojutrze pojedzie na Jasną Górę , ,A w czwartek zapisze się do PiS On zrobi wszystko , to człowiek bez honoru
2020-07-07 00:01:47
Kankee: Duda dziś na ,,debacie" stwierdził że nie jest zwolennikiem szczepień obowiązkowych...zatem poumierajmy na tężca i odrę . A szczepienie przeciw grypie należy do zalecanych a nie obowiązkowych. Żenada..
2020-07-07 00:12:43
i67: Ale my pamiętamy jak Trzaskowski pluł na nas na Marszach Niepodległości, jak nazywał idących Powstańców , Weteranów , Rodziny z dziećmi ,100 tys . A bywało i 150 tys. Polaków on nazwał faszystami. Pamiętamy 2019 r i banery ,, nazioze won ,, i próby zablokowania przez lewaków Dlatego teraz ,,Farbowany lisie,, wystawimy ci rachunek 12lipca
2020-07-07 06:38:36
labraks: szkoda mi tych biednych emerytów zaślepionych ochłapami w postaci 13 emerytury. Niestety, póki podatki będą ściągane od razu z wypłaty czy tam emerytury a nie płacone osobiście przez każdego przelewem czy tam w kasie to ludzie będą się łapać na takie pakiety a wystarczy nie brać a dać zarobić. Kolejny raz Polska jest wciągnięta w wojnę PO-PISową, która nic nie zmienia tylko oddaje władzę z rączki do rączki.
2020-07-07 06:54:58
jasper: Polska uzyska "szybki dostęp do szczepionki na koronawirusa", nad ktora trwaja intensywne prace powiedzial Donal Trump. Duda zdradzil, ze w procedurze wynalezienia szczepionki beda rowniez brac udzial polscy naukowcy. Teraz w Konskich pan Duda mowi - „Szczepienia na koronawirusa absolutnie nie powinny być obowiązkowe. Proszę bardzo, kto chce, niech się zaszczepi, a kto nie chce, to jego decyzja“. To po co PAD do hameryki polecial ? Przeciez dogadali sie o wspolpracy nad szczepionka. No p. Andrzej juz zapomniales ??? Klamstwo ma krotkie nozki panie prezydencie PiS !!
2020-07-07 07:37:03
vis: I co teraz zrobi gosposia z tymi jak to nazwała "plakietkami" a raczej osobami które te "plakietki" trzymają ? Kolejne oświadczenie na fb? Liczę na to że wykaże się konsekwencją.
2020-07-07 08:32:51
Donek: Dobrze że Duda jest za dobrowolnymi szczepieniami Ci co się zaszczepią będą zdrowi a Ci co się nie zaszczepią będą chorować. Jest dużo chętnych co będą się szczepić a są tacy co nie chcą się szczepić a niech Polscy naukowcy biorą udział w wynalazkach ja nie mam nic przeciw temu tu nie widzę żadnego kłamstwa. Wszędzie się hejtuje czy to ma sens czy to nie ma sensu. Nareszcie Polacy będą mieli mieć wybór bo nikt jak się szczepi nie czyta ulotki o jej szkodliwości już nie mówiąc gdzie są produkowane Made in China lub Korea wszystko wiemy. Najbiedniejsze to są dzieci gdzie szczepionki zawierają ponad normy dodatek rtęci i aluminium i o tym jakoś hejtu nie ma i wszystkim to pasuje. A jeśli chodzi o wybory to każdy niech głosuje wg. własnego sumienia jeszcze niedawno pamiętam jak co poniektórzy na podniesiony wiek emerytalny nie musiało tylu młodych być na zachodzie gdyby w tamtych latach mieli wsparcie 500+ a tak zostawiono ich bez środków do życia. Ludzie otwórzcie oczy i zacznijmy dbać o Polskę polski naród nie bądźmy zawistni bo będziemy płacić socjal na muzułmańskich doktorów i inżynierów i wszystko wtedy będzie okey a że biorą polskie rodziny to jest be.
2020-07-07 08:51:23
Halos: Idealny obraz elektoratu PiS! Zgraja geriatrii i lizusów partyjnych... Ludzie przekupieni 13 emeryturą, którym już nic się nie chce i nie patrzą w przyszłość dalej niż 5 lat do przodu, zagłosują na Długopis Prezesa, który rozdaje nieswoje ani nie ich pieniądze, które będę spłacał ja i dzieci i wnuki tej geriatrii. Ale oni to mają w dupie przecież!
2020-07-07 09:08:24
labraks: Donek a teraz płacimy na karyny i janusze. Ja nie chce nic od państwa poza opieką zdrowotną jakąś tam emeryturą. Moja matka z ojcem świetnie mnie wychowali bez 500 bo PRACOWALI i nie liczyli na żadne plusy. Chce tylko żeby nie zabierali mi 70% mojej wypłaty i dawali ją komuś za to że się mu nie chce albo mu się po prostu należy. Informacje dotyczące szczepień widzę że masz zaczerpnięte z stron NOP więc tego nie komentuje bo szkoda strzępić ryja bo głową muru nie przebijesz. O imigrantów zarobkowych nie mamy się co bać bo 500 na dziecko ich nie zadowoli a przy tej inflacji i pozycji złotówki za parę lat te wasze socjale wystarcza na chusteczki do otarcia łez. Popatrz na sąsiadów z Czech ich korona w przeciągu 20 lat zdrożała względem złotego prawie dwukrotnie my dalej czarnej dupie a reszta się rozwija, ale i tak polaczki mają klapki na oczach i żyją w utopijnym przekonaniu że jesteśmy silnym i suwerennym państwem.
2020-07-07 09:18:14
Halos: labraks: Nic dodać nic ująć. Wystarczy, że przestana nam zabierać, a sami sobie damy dobrze radę w życiu. Dzięki rozdawnictwu PiSu Polska zbankrutuje jak Grecja, to niemal pewne.
2020-07-07 10:41:29
jasper: Rzad PiS nie ma wyrobionego zdania w zadnym temacie, sa typowymi populistami, mowiac tylko to, co ludzie chca uslyszec a wlasciwie, mowia to, co prezes napisze ( zreszta nie majacy pojecia o otaczajacej go rzeczywistosci). Gubia sie w tym wszystkim, co widac po prezydencie, bo co rusz robi sprostowania ze „ swoich“ wypowiedzi !
2020-07-07 11:31:54
labraks: pozostaje poczekać z 20 lat aż komuna i mentalność socjalistyczna wymrze a w połączeniu z edukacją młodych możemy liczyć na otworzenie oczu przez naród. Niestety sprawnie utrudniają to politycy którzy w PO-PISowy sposób skłócają naród tworząc upośledzone jednostki, których obsypuje się judaszowymi srebrnikami, które tylko mają wzbudzać w nas poczucie że jesteśmy coś winni partiom rządzącym.
2020-07-07 11:50:30
ciotka matylda: Ciekawi mnie jak czuje się ten gość z atrapą czeku? Na dzień dzisiejszy (brak regulacji prawnych) wartość tego czeku równa się wartości materiału z którego został wyprodukowany! No ale ,,une dają,, to bierzemy a , że jest straszno i śmieszno?! To wina opozycji!
2020-07-07 12:28:13
Pogromca pogromców i cwaniaczków: Założę się że niektóre konta założył znany nam toksyczny farfocel krzysztof.mm i udaje że to niby inni piszą. Dziwne że tak nagle wyrośli jak muchomory po deszczu. Halos to wytłumacz nam w takim razie czemu w bogatych krajach zachodnich również rodzice dostają kasę na dzieci? Nie jest to żadne rozdawnictwo tylko wsparcie dla rodzin z dziećmi. Obłudnikami są raczej ci co narzekają na PIS a sami biorą te 500+ na dziecko. A jak nie wiesz to bierze pani której nie podobał się napis na banerze. Bierze też pani która wystawała na rynku i pani która na rynku zasłaniała się dzieciakiem w wózku. Młodzi teraz żeby mieś swoje lokum muszą sobie je kupić, lub zaciągnąć kredyt. Dawniej mieszkania dostawali z przydziału albo wnosili niewielki wkład i mieszkali. Kto potem jak nie my musiał to spłacać???
2020-07-07 13:09:10
labraks: Pogromca nie jestem za PIS ani za PO. Płacąc kary za prace w tak horrendalnie rosnących podatkach, głupotą jak dla mnie byłoby nie branie chociaż części rekompensaty w postaci 500+. Mam także w głębokiej dupie co się dzieje za granicą Polski i jaką inny kraj prowadzi politykę. Dla mnie masowy socjalizm niszczy gospodarkę i poczucie własnego pragnienia dążenia do czegoś bo mi się należy i po co mam pracować na dostatek jak państwo mi zapłaci da. Uczciwie zarób kup utrzymaj swój dobytek a państwu płać podatek ale on ma iść na państwo a nie na pakiety socjalne.
2020-07-07 14:16:51
Halos: Pogromca pogromców i cwaniaczków: przeczytaj komentarz labraksa. O to mi chodzi. Dlaczego patrzysz na zachodnie państwa, że tam też dają. Owszem dają, ale bez tych dodatków każda rodzina potrafi godnie tam żyć. I takiego państwa pragnę, by godnie żyć z uczciwej pracy. Uczciwego traktowania obywateli, a nie uczenia ich, że nie warto pracować bo z zasiłków fundowanych przez osoby pracujące da się dobrze żyć. To jest wychowywanie nierobów. Piszesz, że to wsparcie dla rodzin z dziećmi. A gdzie wsparcie dla rodzin bez dzieci? Gdzie wsparcie dla osób samotnych? One wg PiS-u mają tylko harować na tych "Januszy i Karyny"? Dlaczego nie jesteśmy równi wobec państwa?
2020-07-07 16:59:35
jasper: A gdzie te mieszkania, ktore obiecal 5 lat temu Duda ?
2020-07-07 21:29:39
Pogromca pogromców i cwaniaczków: Halos oczywiście zgadzam się z tym że powinniśmy zarabiać tyle aby było nas stać godnie żyć i jeszcze coś odłożyć. Ale tak niestety nie jest w większości przypadków i tym bardziej nie było za rządów poprzedników. Dlatego nie zagłosuję nigdy więcej na PO. Wkurza mnie jak wytykacie tym, którym przysługują takie świadczenia że są nierobami albo patologią. Ja mam dzieci i pracuję cały czas, tak samo żona. Nie znam nikogo kto pobierałby 500+ na dzieci i nie pracował, no chyba że kobieta jest na macierzyńskim. Ubzduraliście sobie jakieś stereotypy a tymczasem dzieci mają także bogaci i oni też pobierają 500+. O wyborcach opozycji już pisałem.
2020-07-07 23:33:13
jasper: Nie ma dnia bez afery, obciachu, przekretu czy klamstwa PiS. Najpierw prezydent Duda ulaskawia pedofila by potem odznaczyc b. radnego PiS Zlotym Krzyzem Zaslugi. Jak podaje „Polityka": To skazany za falszowanie dokumentow. Takim ludziom prezydent nadaje wysokie odznaczenia ! Typowe standarty moralne PiS. Mam nadzieje, ze tym razem Polacy madrze wybiora i odsuna PiS od wladzy !
2020-07-08 00:13:49
Halos: Pogromca pogromców i cwaniaczków: Nie twierdzę, że wszyscy beneficjenci 500+ to nieroby i patologia. Choć znam i takich i takich. Ty na pewno też. Ale dlaczego pominąłeś dalszą cześć mojej wypowiedzi? A gdzie wsparcie dla rodzin bez dzieci? Gdzie wsparcie dla osób samotnych? Mają tylko na te benefity dla wybranych harować? Jak dostaniemy wszyscy równo, to nie będę miał zastrzeżeń.
2020-07-09 20:16:34
Pogromca pogromców i cwaniaczków: Ciekawe jak to sobie wyobrażasz? Porównaj sobie jakie koszty ponosi dwu-osobowa rodzina, albo osoba samotna a jakie rodzina z dziećmi. Może nie masz dzieci i nie wiesz? Trzeba wykarmić, wychować, ubrać, wyedukować a często i pomóc w starcie. Jak nie masz dzieci to nie ponosisz tych kosztów. Mogę zrozumieć jeszcze osoby które nie mogą mieć dzieci, choć zawsze można adoptować. Ale tych co nie chcą i narzekają że nie dostają to w ogóle. Gdybyś ty jako osoba samotna miał coś dostawać jako wsparcie lub rodzina bez dzieci to w takim razie ci co mają dzieci musieliby dostawać na każdego członka rodziny. Wówczas dalej byś narzekał że ty masz x1 lub x 2 a rodzina x3, x4, x5 itd. Przecież te kolejne pokolenia będą też pracowały na nasze emerytury i kiedy się zestarzejesz to będą cię obsługiwały w sklepach, komunikacji, służbie zdrowia itd itp.
2020-07-09 20:17:58
Pogromca pogromców i cwaniaczków: Ciekawe jak to sobie wyobrażasz? Porównaj sobie jakie koszty ponosi dwu-osobowa rodzina, albo osoba samotna a jakie rodzina z dziećmi. Może nie masz dzieci i nie wiesz? Trzeba wykarmić, wychować, ubrać, wyedukować a często i pomóc w starcie. Jak nie masz dzieci to nie ponosisz tych kosztów. Mogę zrozumieć jeszcze osoby które nie mogą mieć dzieci, choć zawsze można adoptować. Ale tych co nie chcą i narzekają że nie dostają to w ogóle. Gdybyś ty jako osoba samotna miał coś dostawać jako wsparcie lub rodzina bez dzieci to w takim razie ci co mają dzieci musieliby dostawać na każdego członka rodziny. Wówczas dalej byś narzekał że ty masz x1 lub x 2 a rodzina x3, x4, x5 itd. Przecież te kolejne pokolenia będą też pracowały na nasze emerytury i kiedy się zestarzejesz to będą cię obsługiwały w sklepach, komunikacji, służbie zdrowia itd itp
2020-07-10 07:19:39
Halos: Pogromca pogromców i cwaniaczków: Po pierwsze dziecko to nie obowiązek, tylko Twój wybór (chyba, że wpadka). Ja, jak mnie na coś nie stać, to tego nie kupuję. To tak jakby kupić sobie Ferrari, a potem płakać i żądać od państwa kasy na paliwo, bo pali 20l i mnie nie stać. Pomoc państwa NAJBIEDNIEJSZYM jest potrzebna, ale nie w takiej formie. Kasy do ręki. Są na mechanizmy odpisów od podatków, produkty dziecięce powinny mieć mniejszy VAT itd. A rozdawnictwo w formie 500+ tylko rozleniwia sporą część społeczeństwa i daje sygnał: po co pracować, skoro pracują na mnie inni. I to wcale nie jest jakiś marginalne zjawisko.
2020-07-10 07:29:05
Halos: Pogromca pogromców i cwaniaczków: A co do płacenia na moją emeryturę i obsługiwania mnie w sklepie, to nie byłbym taki pewien czy to będą robić. Skoro ich spora część uzna jak rodzice, że po co pracować, jak państwo mi da 500+. A jak Polska przy takim rozdawnictwie publicznych pieniędzy zbankrutuje jak Grecja to nie sądzę, że będę miał jakąkolwiek emeryturę, a Ci co będą mogli to wyjadą z tego kraju w siną dal.
2020-07-10 12:15:44
Pogromca pogromców i cwaniaczków: Owszem mój wybór i niczego nie żądam od państwa i nie płaczę. Ja ci powiem inaczej. Dlaczego ty chcesz aby nasze pokolenie miałoby NIC nie dostawać od państwa a starsze pokolenia dostawały na dzieci rodzinne albo mieszkania z przydziału, wczasy z fabryk itd itp. Był okres za żadów PO że nic na dzieci nie było. Nawet na żebracze "rodzinne" mało kto się załapał bo x lat temu wprowadzili limit dochodowy 503 zł/os i mimo że płace rosły to limitu nie zwiększali. To raczej ty beczysz że tobie nie dają. I prawidłowo, bo za co? Jeśli taki twój wybór żeby nie mieć dzieci to nie wyciągaj rączki po kasę, nie ZAZDROŚŹĆ! Jak ktoś narzeka że górnicy dużo zarabiają albo że mają dodatki to oni odpowiadają - idź do kopalni popracuj na dole. Więc ja ci powiem zrób dziecko, wychowaj albo kilka. Gdyby wszyscy byli takimi egoistami i myśleli tylko o sobie, żeby się nie namęczyć (dzieci? po co? tak mi wygodnie bez) to właśnie tak jak napisałem i ludzkość by wymarła. To co ty piszesz to jakieś bzdury. W ogóle bez porównania dziecko i drogi samochód. Możesz dobrze zarabiać, mieć dzieci i coś się wydarzy, zachorujesz albo stracisz pracę. Dziecka nie sprzedasz, nie odłożysz do garażu. A jak cie nie stać na samochód to sprzedasz. Równie dobrze możesz tak napisać o Niemcach, Anglikach i innych. Tacy biedni i nieroby że państwo musi im pomagać? Niech do ciebie w końcu krzysztofku dotrze że 500+ nie jest dla najbiedniejszych ani dla patologii. Jest wsparciem dla rodziców i tak jakby nagrodą za to że zdecydowali się mieć dzieci, wychować je, wyrzec się wielu rzeczy, poświecić czas i pieniądze. Tak mieli od dawna w krajach zachodnich. Wielu Polaków marzyło żeby podobnie było u nas, wyjeżdżali z kraju bo tak nie było u nas. A jak w końcu zaczęło dziać się lepiej to znaleźli się tacy zazdrośnicy co krzyczą zabrać, zabrać, nic nie dać, rozdawnictwo! My to już słyszeliśmy, pieniędzy nie ma i nie będzie. A jednak dało się
2020-07-10 12:25:34
Pogromca pogromców i cwaniaczków: Już się o to nie bój że nie będzie miał kto pracować. Samo 500+ nawet jak ktoś ma kilka dzieci nie wystarczy żeby utrzymać rodzinę bo ta kasa i tak idzie na wydatki i wraca do państwa, sprzedaż rośnie, gospodarka się rozwija. Co ty myślisz że 100 albo 200 zł by ci wystarczyło na dziecko na miesiąc? Wydasz 500 i więcej nawet. I tu właśnie widzisz jaka jest różnica jak ty kasę masz tylko dla siebie. Zejdź na ziemię, ludzie którzy mają dzieci też muszą pracować.
2020-07-10 13:49:37
Halos: Pogromca pogromców i cwaniaczków: Strasznie się denerwujesz i tracisz merytorykę. Nie mów mi, że altruistycznie posiadasz dzieci, aby kraj się rozwijał i miał przyszłość, bo nikt w to nie uwierzy. Zmartwię Cię bardzo, bo jak przyjdzie Polsce spłacać dług zaciągnięty na 500+ to wtedy Cię zapytam, czy to się gospodarce opłacało. Bo idea pomocy rodzinom jest słuszna nikt jej nie neguje, ale jakim kosztem i w jakiej formie? Na wszystko braliśmy kredyt jako państwo. A wiesz kto będzie ten dług spłacał? My wszyscy do śmierci i nasze dzieci też. Myślisz na tu i teraz, bo teraz masz 500+, a co będzie później, mało ważne. Zachodnie państwa stać na to, bo mają silną gospodarkę i rządy które o ich interesy dbają, ale długofalowo i od lat. PiS aby zdobyć wyborców dla władzy totalnej, wymyślił, że ich przekupi, uderzy w czułe miejsca, ogłosi się zbawicielem polskich rodzin i emerytów, zabierając im po drodze wolność wyborów, przekonań i za chwilę sumienia. I proszę, nie przypisuj mi, że krytykując PiS jestem od razu fanem PO i ich poprzednich rządów. Myślę, że kiedyś sam się zorientujesz, jaki był koszt tego wszystkiego, jak się zamknie bilans tych rządów, bezsensownego rozdawnictwa i dążenia PiS do władzy absolutnej. Pozdrawiam
2020-07-10 20:13:48
Pogromca pogromców i cwaniaczków: Czyli jesteś zdania że żadnego wsparcia dla rodzin z dziećmi? Bo jak piszesz o odpisach od podatków to i tak mieliby wszyscy równo dostać i ci z dziećmi dalej byliby poszkodowani. My mamy spłacać długi poprzednich pokoleń a dla nas figa z makiem tak? Dostałeś od państwa mieszkanie z przydziału, jeździłeś na wczasy opłacane przez państwo? Widzisz na osiedlach mieszkania w większości zajmują emeryci, którzy dostali mieszkania. Mnie nikt nie dał, nasze pokolenie już się nie załapało ale musi spłacać wasze długi. Zmartwię cię tym że Trzaskowski ( w co mu nie wierzę) stwierdził że 500+ było słuszną decyzją i że nie cofnie ani nie zlikwiduje. Tak jak mówiłem wasza śpiewka na nic się nie godzi, wynika jedynie z zazdrości.
2020-07-10 22:47:32
czesiohill: pogromca pic: a teraz napisz, kto dzisiejszym emerytom DAŁ mieszkania? Wiesz co to spółdzielnia mieszkaniowa? Wiesz ile kosztował wkład, wiesz ile lat spłacało się wartość mieszkania, za ile można go było wykupić? Ile Ty masz lat, żeby o tym temacie deliberować? Dostałeś od państwa mieszkanie z przydziału - znasz kogoś, kto dostał od państwa mieszkanie z przydziału? To tak za darmo? Chyba jesteś -za przeproszeniem - głupcem, nie mającym pojęcia o rzeczywistości. Na wczasy jeździłeś za darmo? Kto? Jechałeś, jeśli należałeś do związków zawodowych, na które opłacałeś składki, z których "fundowane" były wczasy. To było dudusiu z wypłaty. Był odpis na fundusz socjalny - też z wypracowanych pieniędzy. A powiedz mi, jakie nasze (emerytów) długi musisz spłacać, tylko nie wyskakuj z Gierkiem. Bo tamte długi wzięte na INWESTYCJE, a nie na przejedzenie, zostały spłacone z odsetkami ze 25 lat temu. A że solidaruchy roz.y gospodarkę, to do nich pretensje. Nasze i mojego ojca pokolenie BUDOWAŁO Polskę. Po wojnie. Zbudowaliśmy taką Polskę, że stać nas było jak to piszesz "na dostanie mieszkania i jeździliśmy na wczasy". Ale pierdoły piszesz. Zamilknij, bo robisz z siebie wrzaszczka nie mającego pojęcia o temacie.
2020-07-10 22:53:46
czesiohill: A tak a propos - nie widziałem nigdzie plakatu "Istebna głosuje na AD". Wójcina się obraziła i nie przyjechała? A że Cieszyniacy się wygłupiają - ich demokratyczna sprawa. Szkoda tylko, że to ogrywani przez rząd emeryci - dostajesz 2.000 zł emerytury - oddajesz rządowi do dyspozycji 340 zł co miesiąc, czyli 4.080 zł rocznie. Za to Duda "dał" emerytom trzynastkę w wysokości 900 zł. To jest biznes. A tyle miauczał o podatkach. Tak, dla kiesy pobratymców z PiSu. Państwo cieszyńscy emeryci - obudźcie się. Już czas, bo Ojczyzna w potrzebie.
2020-07-10 23:42:21
Pogromca pogromców i cwaniaczków: czesiohill tak fajnie było brać a jak ktoś inny coś dostaje to teraz beczycie. Tak to ja bym też chciał dostać mieszkanie z przydziału, wpłacić sobie niewielki wkład (może 10% albo i mniej, wiem bo znam takich co tak uzyskali mieszkania) a potem płacić czynsz. "Wiesz ile lat spłacało się wartość mieszkania?" Ale ile tego spłacałeś i bez odsetek! Teraz tak nie ma i niech to do ciebie też dotrze. Jak ja bym chciał mieszkanie w bloku to sobie muszę je kupić! Jak nie mam takiej kwoty to wpłacam część i muszę wziąć kredyt, który spłacę z odsetkami, prawie dwukrotną wartość mieszkania. Gdybyś ty miał wtedy tak zrobić to psinco byś miał. "Na wczasy jeździłeś za darmo?" "Jechałeś, jeśli należałeś do związków zawodowych, na które opłacałeś składki". Tak parę złotych a wczasy co roku za które państwo płaciło i tak te zakłady do ruiny doprowadzili rozdawnictwem. "A powiedz mi, jakie nasze (emerytów) długi musisz spłacać". Między innymi te mieszkania i wczasy bo to że coś tam niewiele płaciłeś to nie znaczy że pokryłeś całe koszty. Ty płaciłeś niewielką cześć a resztę za ciebie płacili. Siedzą takie pulcheryje w oknach i jedna do drugiej: jo jak sie wprowadzała do mieszkania to byłam pierwsza w bloku i se mogłam wybrać mieszkanie które żech chciała. A czynsze to były takie małe, nie to co teraz...
2020-07-10 23:54:05
Pogromca pogromców i cwaniaczków: "Zbudowaliśmy taką Polskę, że stać nas było jak to piszesz na dostanie mieszkania i jeździliśmy na wczasy". Oooo... to właśnie jest ta wasza postawa, nam się należało. "Czy się siedzi czy się leży kasa się należy". Co ty sobie wyobrażasz że więcej pracowałeś, ciężej niż my? Co niby nazywasz wygłupianiem. Jak dla mnie wygłupianiem były te demonstracje kilku stojaków na rynku. Wygłupianiem jak dla mnie jest głosowanie na kandydata który zmienia zdanie jak rękawiczki, jak chorągiewka na wietrze, dzisiaj mówi co innego a jutro co innego. On to by wam dołożył, haha :) Chyba zabrał bo piniędzy nie ma i nie będzie. Nic się nie nauczyli, ciągle te same błędy, sam zamilknij bo wasz czas już minął.
2020-07-15 05:21:59
docent197071: To JO-nie obrażaj ...zostaw to mi.JESLI WIESZ O CZYM JA MOWIE. W IMIE ZASAD
Musisz się zalogować, aby móc wystawiać komentarze.
Nie masz konta? Zarejestruj się i sprawdź, co możesz zyskać.
To również może Ciebie zainteresować:
Ostatnio dodane artykuły: